„Rimi“ parduotuvių tankio nebijo
Šiuo metu prekybos tinklas „Rimi“ Ukmergės gatvėje jau turi didžiulį prekybos centrą, priešais kurį įsikūrusi „Maxima“ parduotuvė.
Vis dėlto, svarbios sostinės transporto arterijos žavesys suviliojo „Rimi“ ir toliau plėstis Fabijoniškėse. Šiuo metu čia jau vyksta naujos šio tinklo parduotuvės statybų darbai.
Kaip 15min aiškino UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė, nors parduotuvių koncentracija Ukmergės gatvėje tikrai nemaža, tačiau būtina neužmiršti ir to, kad gyventojų srautai čia milžiniški.
„Dėl šios priežasties matome galimybių dar vienai mūsų parduotuvei“, – sakė G.Bielskytė.
Regionuose – konkuruojančios parduotuvės po vienu stogu
Verslu Ukmergės gatvėje nesiskundžia ir „Maxima“.
„Nors konkurencija tik didėja, parduotuvės rezultatai pastaraisiais metais nuosekliai gerėja. Palyginus su 2014 m., praėjusiais metais parduotuvės veiklos apimtys ir visi finansiniai rodikliai buvo geresni“, – džiaugėsi „Maxima LT“ komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė.
Verslu Ukmergės gatvėje nesiskundžia ir „Maxima“.
Ji pridūrė, kad situacija Ukmergės gatvėje nėra tipinė, tačiau išskirtine jos vadinti tikrai negalima.
„Turime atvejų, kai skirtingos parduotuvės veikia netgi viename pastate“, – priminė R.Saulytė.
Tai, kad kai kuriuose mažesniuose Lietuvos miestuose konkuruojantys prekybos tinklai įsikuria po vieno pastato stogu, teigė ir UAB „Norfos mažmena“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
Jis tikino, kad įmonė, taip pat turinti parduotuvę jų trūkumu nesiskundžiančioje Ukmergės gatvėje, konkurencijos nebijo.
„Turime savų privalumų – gerą kainos ir kokybės santykį bei nuolatinius klientus“, – teigė D.Ryliškis.
Kaina nėra svarbiausia
Intensyvią prekybos tinklų plėtrą Fabijoniškėse rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ teikiamų paslaugų mažmeninės prekybos tinklams Baltijos šalyse vadovė Žaneta Simonaitytė vadina normaliu rinkos raidos etapu.
„Ši gatvė yra viena iš sostinės arterijų, todėl prekybos tinklų siekis būti ten, kur keliauja didžiuliai žmonių srautai, yra suprantamas“, – teigė Ž.Simonaitytė.
„Nielsen“ atstovė pasakoja, kad kuomet rinka prisisotina prekybos vietų, svarbiausiu konkurenciniu pranašumu tampa prekybos centro išskirtinumas, patenkinantis pirkėjo poreikius. Ž.Simonaitytė pabrėžia, kad kaina ne visada yra lemiamas veiksnys renkantis prekybos centrą.
Bendrovės atlikti pirkėjų apklausos tyrimai atskleidė, jog žmonėms už žemą kainą svarbesnė yra galimybė apsipirkti vienu kartu ir išsirinkti prekę iš kokybiško ir tinkamo asortimento.
„Naujausios rinkos tendencijos rodo, kad keičiasi ir pirkėjo poreikiai – jis tampa individualistas, ieško išskirtinio dėmesio, aptarnavimo, pasiūlymų, todėl prekybos tinklo išskirtinumas ir ateityje bus vienas didžiausių pranašumų“, – apie tai, į ką turėtų atkreipti dėmesį sparčiai besiplečiantys prekybos centrai, pasakojo „Nielsen“ atstovė.