Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus Ukmergės gatvės fenomenas: prekybos centrai – vienas prie kito, bet klientų netrūksta

Vilniaus Fabijoniškių rajone esanti Ukmergės gatvė – tikra atgaiva didžiulius prekybos centrus mėgstantiems žmonėms. Netoli įvažiavimo į S.Nėries ir Pašilaičių gatves sutelkti net trys prekybos centrai, o greitai juos papildys „Lidl“ parduotuvė. Maža to, įvairiems skoniams skirtomis parduotuvėmis užgrūstoje gatvėje kyla ir naujas „Rimi“ prekybos centras. Prekybos tinklų atstovai ir rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ ekspertė tikina, kad pagrindinė šios sostinės vietos magnetizmo priežastis – didžiuliai pirkėjų srautai.
Ukmergės gatvė – tikra atgaiva didžiulius prekybos centrus mėgstantiems žmonėms
Ukmergės gatvė – tikra atgaiva didžiulius prekybos centrus mėgstantiems žmonėms / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Rimi“ parduotuvių tankio nebijo 

Šiuo metu prekybos tinklas „Rimi“ Ukmergės gatvėje jau turi didžiulį prekybos centrą, priešais kurį įsikūrusi „Maxima“ parduotuvė.

Vis dėlto, svarbios sostinės transporto arterijos žavesys suviliojo „Rimi“ ir toliau plėstis Fabijoniškėse. Šiuo metu čia jau vyksta naujos šio tinklo parduotuvės statybų darbai.

Kaip 15min aiškino UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė, nors parduotuvių koncentracija Ukmergės gatvėje tikrai nemaža, tačiau būtina neužmiršti ir to, kad gyventojų srautai čia milžiniški.

„Dėl šios priežasties matome galimybių dar vienai mūsų parduotuvei“, – sakė G.Bielskytė.

Regionuose – konkuruojančios parduotuvės po vienu stogu

Verslu Ukmergės gatvėje nesiskundžia ir „Maxima“.

„Nors konkurencija tik didėja, parduotuvės rezultatai pastaraisiais metais nuosekliai gerėja. Palyginus su 2014 m., praėjusiais metais parduotuvės veiklos apimtys ir visi finansiniai rodikliai buvo geresni“, – džiaugėsi „Maxima LT“ komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė.

Verslu Ukmergės gatvėje nesiskundžia ir „Maxima“.

Ji pridūrė, kad situacija Ukmergės gatvėje nėra tipinė, tačiau išskirtine jos vadinti tikrai negalima.

„Turime atvejų, kai skirtingos parduotuvės veikia netgi viename pastate“, – priminė R.Saulytė.

Tai, kad kai kuriuose mažesniuose Lietuvos miestuose konkuruojantys prekybos tinklai įsikuria po vieno pastato stogu, teigė ir UAB „Norfos mažmena“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Jis tikino, kad įmonė, taip pat turinti parduotuvę jų trūkumu nesiskundžiančioje Ukmergės gatvėje, konkurencijos nebijo.

„Turime savų privalumų – gerą kainos ir kokybės santykį bei nuolatinius klientus“, – teigė D.Ryliškis.

Kaina nėra svarbiausia 

Intensyvią prekybos tinklų plėtrą Fabijoniškėse rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ teikiamų paslaugų mažmeninės prekybos tinklams Baltijos šalyse vadovė Žaneta Simonaitytė vadina normaliu rinkos raidos etapu.

„Ši gatvė yra viena iš sostinės arterijų, todėl prekybos tinklų siekis būti ten, kur keliauja didžiuliai žmonių srautai, yra suprantamas“, – teigė Ž.Simonaitytė.

„Nielsen“ atstovė pasakoja, kad kuomet rinka prisisotina prekybos vietų, svarbiausiu konkurenciniu pranašumu tampa prekybos centro išskirtinumas, patenkinantis pirkėjo poreikius. Ž.Simonaitytė pabrėžia, kad kaina ne visada yra lemiamas veiksnys renkantis prekybos centrą.

Bendrovės atlikti pirkėjų apklausos tyrimai atskleidė, jog žmonėms už žemą kainą svarbesnė yra galimybė apsipirkti vienu kartu ir išsirinkti prekę iš kokybiško ir tinkamo asortimento.

„Naujausios rinkos tendencijos rodo, kad keičiasi ir pirkėjo poreikiai – jis tampa individualistas, ieško išskirtinio dėmesio, aptarnavimo, pasiūlymų, todėl prekybos tinklo išskirtinumas ir ateityje bus vienas didžiausių pranašumų“, – apie tai, į ką turėtų atkreipti dėmesį sparčiai besiplečiantys prekybos centrai, pasakojo „Nielsen“ atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius