Jų rezultatais parodė, kad beveik pusė respondentų etiketę „Made in Germany“ vertina teigiamai, tuo tarpu neigiamai vertinančiųjų dalis – tik 6 procentai.
Antrąją šio reitingo eilutę užėmė prekės iš Italijos, trečiąją ir ketvirtąją eilutes pasidalijo vienodų įvertinimų sulaukusi Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės produkcija, penktąją – Japonijos gaminiai.
Toliau rikiuojasi Kanada, JAV, Nyderlandai, Pietų Korėja, Meksika, Honkongas.
23-ose valstybėse atlikta sociologinė apklausa taip pat atskleidė, kad 44 proc. respondentų yra susiformavę neigiamą Kinijos prekių įvaizdį, jų – beveik tris kartus daugiau nei teigiamai etiketę „Made in China“ vertinančiųjų. Dėl to Kinija atsidūrė paskutinėje šio 12-os šalių sąrašo eilutėje.