-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Regitros“ planuose – daugiau e. paslaugų vairuotojams

Gyventojai kasdien vis labiau pripranta, kad daugelį kasdienių dalykų jau gali atlikti tiesiog kelioms minutėms prisėdę prie kompiuterio. Nuo kasdienių apsipirkimų, sąskaitų mokėjimų, kelionės planavimo iki institucinių paslaugų. Gyventojams, vairuojantiems automobilius, ne vieną elektroninę paslaugą siūlo ir „Regitra“, kurios ateities planuose – suteikti dar daugiau patogumo vairuotojams.
www.regitra.lt
www.regitra.lt

Tikslas – kuo didesnis patogumas

Europos Sąjunga nuolat sprendžia elektroninių paslaugų standartizavimo problemą – parengti komunikatai, kaip suvienodinti tarp šalių skirtingu formatu teikiamas paslaugas, operatyviai keistis duomenimis, išnaudojant debesų kompiuteriją.

Ta linkme savo veiklą organizuoja ir „Regitra“, kuri vairuotojams siūlo ne vieną elektroninę paslaugą. Pastarosios leidžia taupyti laiką ir resursus kiekvienam, tačiau itin aktualios atokiau gyvenantiems žmonėms, nes dėl vienos pažymos užsakymo ar registracijos gaišti laiką ir vykti didelius atstumais jau nebereikia.

Ekrano kopija/Dokumento užsakymas
Ekrano kopija/Dokumento užsakymas

Paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę itin naudingas regionų vairuotojams. Keliasdešimties ar daugiau kilometrų kelionė į „Regitros“ padalinį dėl vieno ar kito dokumento pildymo, o vėliau – dar ir dėl atsiėmimo žmonėms tikrai sukeldavo nepatogumų. Tačiau dabar atlikti didžiąją dalį šių veiksmų ir sužinoti vairuotojams naudingą informaciją galima vairuotojų portale, kuris sukurtas panaudojant Europos Sąjungos fondų lėšas.

Kalbėdamas apie vairuotojams aktualiausias „Regitra“ elektronines paslaugas Informacinių technologijų departamento vadovas Saulius Dreinius pirmiausia paminėjo registravimąsi į egzaminus. „Populiarios ir tokios paslaugos kaip keitimasis informacija su vairavimo mokyklomis, transporto priemonių perregistravimas, apimantis transporto priemonės perdavimą ir įregistravimą naujo valdytojo vardu, pradedančiųjų vairuotojų pažymėjimų keitimas, registracijos numerių rezervacija ir transporto priemonių dalyvavimo eisme sustabdymas“, – kokiomis e. paslaugomis dažniausiai naudojasi vairuotojai, vardino vadovas.

Nuo pranešimų apie apžiūrą iki pažymėjimo aktyvavimo

Vairuotojo portale, prie kurio prisijungti galima per Elektroninius valdžios vartus ir internetinę bankininkystę ar su mobiliuoju parašu, yra gausu vairuotojui reikalingos informacijos ir aktualių paslaugų.

Vairuotojo portalas leidžia ne tik užsisakyti vairuotojo pažymėjimą nuotoliniu būdu, bet ir užsisakyti jo pristatymą konkrečiu adresu. Tai – taip pat aktualu tiems, kuriems atvykimas iki „Regitros“ padalinio yra itin sudėtingas. Tame pačiame portale suteikiama galimybė ir aktyvuoti iš pasiuntinio gautą vairuotojo pažymėjimą.

Vairuotojo portalas leidžia ne tik užsisakyti vairuotojo pažymėjimą nuotoliniu būdu, bet ir užsisakyti jo pristatymą konkrečiu adresu

Praradus ar pametus vairuotojo pažymėjimą, apie tai pranešti ir užsisakyti naują taip pat galima vos per kelias sekundes ir fiziškai vykti į „Regitra“ visiškai nereikia, užtenka prisijungti prisėsti prie kompiuterio.

Vairuotojai dažnai naudojasi ir pranešimų apie besibaigiančią automobilio techninę apžiūrą užsakymu. Taip išvengiama nemalonių situacijų, kai laiko tėkmėje užsimirštama, o apie pasibaigusius galioti dokumentus praneša sustabdę pareigūnai.

Planuojamas didesnis spektras

Elektroninės paslaugos – tai patogumas, laiko taupymas, efektyvumas ir administracinės naštos mažinimas. Būtent todėl, pasak S. Dreiniaus, šia linkme ketinama judėti ir toliau. „Regitra“ aktyviai planuoja elektroninių paslaugų plėtrą ir numato dvi pagrindines kryptis. Pirma, pasak S. Dreiniaus, turėtų būti nustatyti aiškūs prioritetai dėl padaliniuose teikiamų populiariausių paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę.

„Antra – įmonė pripažįsta, kad atėjo metas peržiūrėti turimas elektronines paslaugas, ir šioje srityje pagrindinis kelrodis – žmogiškųjų resursų mažinimas, nes dabar dalis teikiamų elektroninių paslaugų reikalauja pateiktų duomenų patikrinimo“, – apie elektroninių paslaugų tobulinimą kalbėjo vadovas.

„Jau dabar teisinė bazė juda administracinės naštos gyventojams ir verslui mažinimo linkme, todėl akivaizdu, kad elektroninės paslaugos yra pagrindinis įrankis šiam tikslui pasiekti“, – antrino Saulius Šuminas, vienas iš „Regitros“ vadovų.

Paklaustas, kas kelia daugiausiai iššūkių, valstybės įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas mini, kad dažnai pasitaiko, jog geri sumanymai negali būti realizuoti dėl aplinkybių, kurioms įmonė realiai įtakos neturi, arba keičiant teisės aktus atsiranda papildomos prievolės, kurioms įgyvendinti prireikia daugiau laiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius