Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Infomedia“ meta iššūkį internetui – informacija telefonu 1588 bus nemokama

Per metus trumpuoju informacijos numeriu 1588 sulaukiama daugiau nei 300 tūkst. skambučių. Prognozuojama, kad šiemet šis skaičius turėtų augti, nes nuo šiandien 1588 skambučių centrą valdanti bendrovė „Infomedia“ keičia įkainius – vietoj 0,58 Eur/min. mokesčio informacija bus teikiama nemokamai.
Telefoninis sukčius
Informacijos numeris1588 tampa nemokamas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Paslaugos vartotojas mokės tik už skambutį pagal savo operatoriaus nustatytus tarifus – nuo 0,06 iki 0,11 Eur/min.

„Pagrindinė priežastis, lėmusi sprendimą sumažinti paslaugos kainą, yra pasikeitusios rinkos sąlygos. Sparčiai auga išmaniųjų įrenginių – mobiliųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių – naudojimas, informacija internetu surandama greitai. Keisdami kainodarą siekiame sugrąžinti konkurenciją tarp telefoninių informacijos tarnybų ir paieškos internete“, – teigia Saulius Vanagas, „Infomedia“ pardavimų ir rinkodaros direktorius.

Keisdami kainodarą siekiame sugrąžinti konkurenciją tarp telefoninių informacijos tarnybų ir paieškos internete

Jo teigimu, sunku pasakyti, kaip į šią situaciją reaguos kitos trumpuosius informacijos numerius valdančios bendrovės.

„Artimiausiu metu didesnius rinkos pokyčius prognozuoti sunku. Pajamos už skambučius iš dalies arba visiškai padengia operatorių darbo užmokesčio sąnaudas bendrovėse, vadinasi, pakeitusios kainodarą, jos turėtų išgyventi daugiausiai iš reklamos. Mažesnėms bendrovėms tai gana rizikingas žingsnis“, – sako S. Vanagas.

Skambina ir dėl kryžiažodžio atsakymo
 
„Infomedia“ duomenimis, dieną dominuoja su verslu susijusios užklausos. Teiraujamasi kontaktų įmonių, kurios teikia gabenimo, biuro įrangos remonto, darbo priemonių tiekimo ir kt. paslaugas. Po darbo valandų dažniau skambina vartotojai, kuriems reikalingos ypač skubios paslaugos – taksi numeriai, pasilinksminimo vietų darbo laikas, informacija apie koncertus, spektaklius ir kitus renginius.

Pasitaiko gyventojų, kurie sprendžia kryžiažodžius ir, praradę viltį surasti teisingą atsakymą, kreipiasi į telefoninės informacijos tarnybą.

Sulaukiama ir juokingų arba neįprastų užklausų. Pavyzdžiui, vartotojai teiraujasi, kiek ežys turi spyglių, pasitaiko gyventojų, kurie sprendžia kryžiažodžius ir, praradę viltį surasti teisingą atsakymą, kreipiasi į telefoninės informacijos tarnybą.

„Vartotojų, skambinančių trumpuoju numeriu, amžius taip pat varijuoja. Savaitgaliais dažniau kreipiasi jaunesnė auditorija, dažniausiai Vilniaus gyventojai. Jei skambinama iš regionų, vartotojų amžius siekia 30 ir daugiau metų“, –  sako S. Vanagas.

Net 60 proc. visų 1588 paslaugų vartotojų, skambinančių iš mobilaus ryšio, naudojasi ir papildoma paslauga, t. y. informacijos gavimu SMS žinute. Pakeitus kainodarą „Omnitel“ ir „Tele2“ vartotojams SMS žinutė nekainuos, o „Bitės“ abonentai mokės 0,19 Eur (0,65 Lt).

Trumpasis informacijos numeris 1588 visą parą Lietuvoje veikia nuo 2001 metų vasario mėnesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius