Kampanija „Laukiu.lt“ skatino žmones susimąstyti, jog organų laukiantiems ligoniams kiekviena diena gali būti paskutinė. Donorystei skatinti buvo pasitelktos lauko ir televizijos reklamos, įsitraukimą skatinanti socialinės medijos kampanija.
„Kiekvieną kartą kuriant socialinę reklamą pirmiausia galvoji ar žmonės patikės idėja, ar keis savo įpročius. Džiaugiamės, kad mūsų ir Irenos Matijošaitienės fondo projektas sulaukė tokio palaikymo, kuris virto realiais veiksmais ir naujomis donorų kortelėmis.“, – teigė „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Įvertino ne pirmą kartą
Tai jau ne pirmas tarptautinis įvertinimas. Gegužės mėnesį pelnytas aukso apdovanojimas tarptautiniame reklamos festivalyje „GoldenHammer“ – kampanija apdovanota viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje.
Rugpjūtį Baltijos šalių reklamos festivalyje „Baltic Best 2014“ kampanija pateko tarp finalininkų. 2014 m. spalio 23-iąją Tarptautinėje Jerevano komunikacijos bienalėje Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija „Laukiu.lt“ įvertinta sidabro apdovanojimu.