Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Irenos Matijošaitienės fondo socialinė akcija „Laukiu.lt“ išrinkta efektyviausia

Kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“ Irenos Matijošaitienės fondo socialinė akcija „Laukiu.lt“ išrinkta efektyviausia nevyriausybinių organizacijų komunikacijos kampanija, jai taip pat suteiktas Didysis prizas.
Irenos Matijošaitienės fondui suteiktas „Password 2015“ apdovanojimas
Irenos Matijošaitienės fondui suteiktas „Password 2015“ apdovanojimas / Irenos Matijošaitienės fondo nuotr.

Kampanija „Laukiu.lt“ skatino žmones susimąstyti, jog organų laukiantiems ligoniams kiekviena diena gali būti paskutinė. Donorystei skatinti buvo pasitelktos lauko ir televizijos reklamos, įsitraukimą skatinanti socialinės medijos kampanija.

„Kiekvieną kartą kuriant socialinę reklamą pirmiausia galvoji ar žmonės patikės idėja, ar keis savo įpročius. Džiaugiamės, kad mūsų ir Irenos Matijošaitienės fondo projektas sulaukė tokio palaikymo, kuris virto realiais veiksmais ir naujomis donorų kortelėmis.“, – teigė „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Įvertino ne pirmą kartą

Tai jau ne pirmas tarptautinis įvertinimas. Gegužės mėnesį pelnytas aukso apdovanojimas tarptautiniame reklamos festivalyje „GoldenHammer“ – kampanija apdovanota viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje.

Rugpjūtį Baltijos šalių reklamos festivalyje „Baltic Best 2014“ kampanija pateko tarp finalininkų. 2014 m. spalio 23-iąją Tarptautinėje Jerevano komunikacijos bienalėje Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija „Laukiu.lt“ įvertinta sidabro apdovanojimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius