Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Irenos Matijošaitienės fondo socialinė akcija „Laukiu.lt“ išrinkta efektyviausia

Irenos Matijošaitienės fondui suteiktas „Password 2015“ apdovanojimas
Irenos Matijošaitienės fondo nuotr. / Irenos Matijošaitienės fondui suteiktas „Password 2015“ apdovanojimas
Šaltinis: 15min
0
A A

Kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“ Irenos Matijošaitienės fondo socialinė akcija „Laukiu.lt“ išrinkta efektyviausia nevyriausybinių organizacijų komunikacijos kampanija, jai taip pat suteiktas Didysis prizas.

Kampanija „Laukiu.lt“ skatino žmones susimąstyti, jog organų laukiantiems ligoniams kiekviena diena gali būti paskutinė. Donorystei skatinti buvo pasitelktos lauko ir televizijos reklamos, įsitraukimą skatinanti socialinės medijos kampanija.

„Kiekvieną kartą kuriant socialinę reklamą pirmiausia galvoji ar žmonės patikės idėja, ar keis savo įpročius. Džiaugiamės, kad mūsų ir Irenos Matijošaitienės fondo projektas sulaukė tokio palaikymo, kuris virto realiais veiksmais ir naujomis donorų kortelėmis.“, – teigė „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Įvertino ne pirmą kartą

Tai jau ne pirmas tarptautinis įvertinimas. Gegužės mėnesį pelnytas aukso apdovanojimas tarptautiniame reklamos festivalyje „GoldenHammer“ – kampanija apdovanota viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje.

Rugpjūtį Baltijos šalių reklamos festivalyje „Baltic Best 2014“ kampanija pateko tarp finalininkų. 2014 m. spalio 23-iąją Tarptautinėje Jerevano komunikacijos bienalėje Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija „Laukiu.lt“ įvertinta sidabro apdovanojimu.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką