Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pardavimų formulė“ 2015 – net 1500 pardavimo profesionalų vienoje vietoje

Geriausi pardavimų srities specialistai jau ruošiasi į Gegužės 22-ąją dieną Vilniuje vyksiančią didžiausią pardavimų konferenciją Lietuvoje – „Pardavimų formulė“. Čia susirinks stipriausios įmonės iš visos Lietuvos ir net 1500 pardavimų profesionalų. Dešimt stipriausių Lietuvos ir trys bene geriausi užsienio ekspertai pasiruošę pasidalinti įžvalgomis, kaip pasiekti maksimalių rezultatų ir išnaudoti neurologijos mokslų naujoves efektyviems pardavimams.
Pardavimų konferencija
Pardavimų konferencija / Organizatorių nuotr.

Kaip teigia organizatoriai, ketvirtus metus iš eilės vykstančios konferencijos formatas išlieka toks pats – pardavimų profesionalai dalijasi savo įžvalgomis bei patirtimi, kaip tapti unikaliu pardavimo atstovu, kaip dirbti su pirkėjais ir tobulėti kasdien kintančiame pasaulyje.

4 pagrindinės temos

Visgi šių metų „Pardavimų formulės“ išskirtinumas – keturios pagrindinės temos.

Pirmoji – neurologija  pardavimuose. Konferencijoje bus pristatoma, ką naujausi smegenų tyrimai sako apie pardavimus.

Antrosios temos pranešėjai kalbės apie tai, kaip tapti išskirtiniu, autentišku pardavėju, tobulėti ir keistis.

Trečioje temoje  – maksimalūs pasiekimai. Dažniausiai žmonės užsibrėžia didelį tikslą ir siekia jo, tačiau susidūrę su kliūtimis, iškilusiais sunkumais, atsisako savojo tikslo. Psichologai tai vadina „ėjimu mažiausio pasipriešinimo keliu“, tačiau einant juo, maksimalūs pasiekimai neįmanomi. Kokią strategiją pasirinkti? Kaip tokiu atveju elgiasi ir ką pataria sėkmingiausi pardavėjai?

Jei siekiama maksimalių pasiekimų, reikia suvokti, kas bus rytoj, kaip pardavimai ir pardavimų specialisto profesija vystysis ateityje. Jei pardavėjas nori pasiekti maksimalių rezultatų ir juos išlaikyti ne šiandien, bet ir po penkerių metų, jis mąsto, kaip formuotis, ką  numatyti ir kaip tapti pranašesniu už kitus?

Ketvirtojoje temų grupėje pardavimų profesionalai kalbės apie tai, kaip pažinti savo klientą ir išlaikyti ryšį. Kliento pažinimas yra nuolatinis procesas, nes kaip keičiamės mes, įgaudami naujos patirties, taip keičiasi ir klientas. Pranešėjų įžvalgose bus analizuojamos ne tik seniai gyvuojančios, efektyvios pardavimų formulės, bet ir naujos kartos pardavimai – neurologijos naujovės.

Pardavimų specialistus domina galimybės ir perspektyvos

Konferencijos organizatorius, „Confinn“ vadovas Dainius Baltrušaitis sako, kad idėja organizuoti šį renginį kilo prieš šešerius metus, tačiau prieš ją realizuojant, reikėjo apmąstyti, kokia informacija pardavimų specialistams būtų vertingiausia, ir kaip ją pateikti. Renginys sulaukė susidomėjimo ir sėkmės, vis daugiau pardavimo srities specialistų nori tapti profesionalesniais, išskirtiniais.

Pardavimai yra labai unikali sritis, kurioje dalyvauja du žmonės, o procesas, kurį jie sukuria yra ypatingas. Šią konferenciją galima vadinti ir profesine, nes ji skatina profesinį tobulėjimą, ugdo profesionalumą.

„Suprantame profesionalą kaip žmogų, kuriam rūpi jo tema, klientai, produktas, profesija ir jos ateitis. Jis negali leisti sau daryti bet kaip, jis nori tobulėti ir būti geriausiu“, –  pristatė konferencijos dalyvių paveikslą D. Baltrušaitis.

Organizatorių nuotr./Dainius Baltrušaitis
Organizatorių nuotr./Dainius Baltrušaitis

Pardavimų sritis viena aktualiausių, kiekvieną dieną tarp pirkėjo ir pardavėjo vyksta komunikacija – arba efektyvi, arba ne. Organizatoriai pastebi, kad 2015 metų konferencijoje dalyvių skaičius rekordinis. Didelis susidomėjimas ir užsienio ekspertų įžvalgomis. „Norime, kad mūsų dalyvių pardavimai būtų didesni ir efektyvesni, kad pardavėjas ne bruktų prekę, o taptų profesionaliu patarėju, pas kurį norisi grįžti ir kitą kartą“,  – sako D. Baltrušaitis.

Pardavėjo profesija: vakar, šiandien, rytoj

Konferencijos organizatorius Artūras Laucius pastebi, kad  „Pardavimų formulė“ skatina labiau pamilti bei didžiuotis savo profesija. Tai renginys, kuriame žmonės sužino apie pardavimų galimybes bei perspektyvas. Tai vieta, kurioje iš visos Lietuvos susiburia stipriausi pardavimų profesionalai, savo pranešimais ir įžvalgomis motyvuojantys tapti išskirtiniais.

„Mūsų tikslas yra parodyti kintančią pardavėjo profesiją – kaip ji atrodė vakar, kaip atrodo šiandien ir kokia bus ateityje. Apžvelgsime tendencijas, su kokiomis šakomis ir profesijomis jungsis pardavimai, kokių funkcijų pardavimo srityje nebeliks ateityje“,  – sakė A. Laucius.

Įžvalgų, tendencijų ir patarimų konferencija pardavimo profesionalams, vadovams ir vadybininkams suteiks ne tik naudingos informacijos, bet ir įkvėpimo naujiems darbams, o gal ir kūrybiniams pokyčiams.

Profesionalai iš stipriausių įmonių

Didžiausios pardavimų konferencijos Lietuvoje organizatorių teigimu, čia susirenka visi: dalyvių sąraše bene visos didžiausios Lietuvos įmonės, kurios siunčia dideles komandas. „Viena draudimo įmonė įregistravusi 126 dalyvius, tačiau gausu atstovų ir iš mažesnių įmonių, atvažiuojančių iš kitų Lietuvos miestų. Gana dažnai į „Pardavimų formulę“ siunčiami labiausiai vertinami, pasižymėję ar vidinį įmonės konkursą laimėję vadybininkai“,  –  pasakojo renginio organizatoriai.

Pardavimų ir lyderystės treneris, konferencijos dalyvis ir pranešėjas Darius Čibonis teigia, kad tai geriausiai organizuotas tokio pobūdžio renginys. „Sutinku klientus, partnerius, visi, kas Lietuvoje rimtai domisi pardavimais, būna „Pardavimų formulėje“, – neabejoja D. Čibonis. Pardavimų idėjos, tendencijos ir jokių tuščių žodžių.

Tokio formato konferencija populiari ne tik Lietuvoje. Įmonė „Confinn“ konferenciją su prekiniu vardu „Sales Formula“ organizuoja  ją tarsi karavaną, kuris važiuoja per visas Baltijos bei šiaurės Europos šalis ir suburia geriausius pardavimų srities specialistus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius