Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išmanus reguliuojamo aukščio stalas: ir asmeninis treneris, ir darbų planuotojas

Reguliuojamo aukščio stalai biuruose pirmiausia vertinami dėl ergonomikos. Tačiau biuro ekspertai atkreipia dėmesį, kad darbuotojai ne visada iki galo išnaudoja šių baldų privalumus. Nauja biuro sprendimų kompanijos „Ergolain“ reguliuojamo aukščio stalų serija „Stand Up“ su operacine sistema „Table Air“ atveria visiškai naujas galimybes.
„Altspace“ nuotr./Biuro baldai
„Altspace“ nuotr./Biuro baldai

Inovatyvių biuro sprendimų kompanijos „Ergolain“ pardavimų vadovė Agnė Byčiūtė pasakoja, kad pirmieji reguliuojamo aukščio stalai biuruose atsirado dešimtajame dešimtmetyje, kai pradėjo iš esmės keistis požiūris į darbuotoją ir jo sveikatą.

„Pradėta galvoti, kad darbuotojo gera savijauta, jo sveikata kuria vertę organizacijai, o darbo vieta turi būti pirmiausia pritaikyta žmogui ir jo poreikiams“, – pasakoja A.Byčiūtė.

Šiandien net 80 procentų visų parduodamų darbo stalų Skandinavijoje yra reguliuojamo aukščio. Šie baldai populiarėja ir Lietuvoje, tačiau pašnekovė atkreipia dėmesį, kad darbuotojams dar trūksta ir informacijos, ir įpročių, kaip tinkamai išnaudoti ergonominius privalumus.

Asmeninio archyvo nuotr./„Ergolain“ pardavimų vadovė Agnė Byčiūtė
Asmeninio archyvo nuotr./„Ergolain“ pardavimų vadovė Agnė Byčiūtė

„Mūsų statistiniai duomenys rodo, kad tik kas trečias darbuotojas supranta, kaip taisyklingai tokiais baldais biure naudotis, kokią naudą suteikia jų sveikatai ir savijautai“ – pripažino A.Byčiūtė.

Šiandien net 80 procentų visų parduodamų darbo stalų Skandinavijoje yra reguliuojamo aukščio

Naujausia „Ergolain“ reguliuojamo aukščio stalų serija „Stand Up“ su integruota biuro operacine sistema „Table Air“, atveria visiškai kitas ergonomikos ir biuro planavimo galimybes.

„Ergolain“ nuotr./Reguliuojamų biuro baldų stalų serija „Stand Up“
„Ergolain“ nuotr./Reguliuojamų biuro baldų stalų serija „Stand Up“

Vienas iš šios revoliucinės sistemos kūrėjų Lukas Lukoševičius pasakojo, kad „Table Air“ sistemą sudaro trys moduliai „Booking“, „Analitics“, „Wellness“, kuriuos galima rinktis pagal poreikius.

„Moduliai turi specialius sensorius, programinę įrangą, rezervacijos sistemą. Savo mobiliais įrenginiais darbuotojai gali ne tik reguliuoti stalų aukštį, bet ir rezervuoti darbo vietą, valdyti informaciją apie darbo vietos užimtumą ir panaudojimo efektyvumą“, – pasakoja L.Lukoševičius.

Asmeninio archyvo nuotr./Vienas iš „Table Air“ operacinės sistemos kūrėjų Lukas Lukoševičius
Asmeninio archyvo nuotr./Vienas iš „Table Air“ operacinės sistemos kūrėjų Lukas Lukoševičius

Šiai operacinei sistemai sukurtas ir specialus ergonomiškas sensorius „Smart Button One“, kuriuo galima labai tiksliai nustatyti stalo aukštį.

Stalai padeda greičiau priimti sprendimus

Sveikatingumo motyvatorė, mobilios programėlės ,,#walk15” kūrėja Vlada Musvydaitė reguliuojamo aukščio stalą su integruota „Table Air“ operacine sistema naudojasi metus. Kaip vieną didžiausių šio išmanaus stalo privalumų ji įvardina darbo vietos personalizavimą.

„Tokio stalviršio aukštį galima nustatyti labai individualiai ir tiksliai pritaikyti pagal kiekvieno žmogaus ūgį. Vieną kartą užfiksavus nustatymus su mobilia programėle stalas pats „atsimena“, todėl nebūtina kiekviena kartą to daryti iš naujo. Įprastiniai reguliuojamo aukščio stalai tokios funkcijos neturi ir darbuotojui prisiminus kiekvieną kartą tenka pačiam reguliuoti jų aukštį“, – pasakoja Vlada.

Dar vienas išmanaus darbo stalo privalumas, kurį pabrėžė pašnekovė – specialūs priminimai.

Biure juokaujame, kad pasitarimas stovint prie stalo vyksta greičiau ir efektyviau – mažiau tuščių diskusijų, greičiau priimame sprendimus

„Dirbdami paprasčiausiai pamirštame, kad jau būtų laikas atsistoti ir pajudėti. Naudojant šią sistemą į mobilų įrenginį ateina specialūs priminimai, kuriuos patvirtinus, stalviršis automatiškai pradeda keisti savo aukštį, tad nori nenori tenka pajudėti ar padirbėti stovint“, – pastebi V.Musvydaitė.

Sveikatingumo motyvatorė pabrėžė pastebėjusi, kad šis stalas prisideda ir prie didesnio darbo efektyvumo: „Biure juokaujame, kad pasitarimas stovint prie stalo vyksta greičiau ir efektyviau – mažiau tuščių diskusijų, greičiau priimame sprendimus“, – šypsosi Vlada.

Organizuoja darbą ir taupo įmonės kaštus

Reguliuojamo aukščio stalai „Stand Up“ su „Table Air“ operacine sistema atveria visiškai naujas darbo organizavimo ir efektyvumo biuruose galimybes. A.Byčiūtė pasakoja, jog pagal įvairius tyrimus daugiau kaip trečdalio darbuotojų net ir darbo metu įvairiu laiku gali fiziškai nebūti biure dėl pačių įvairiausių priežasčių – dalyvauti susitikimuose, atostogauti, sirgti ar suplanuotas dienos užduotis atlikti ne darbo vietoje, bet poilsio zonoje ar iš namų.

Tado Černiausko nuotr./„Swedbank“ biuro interjeras (architektas – Vladas Lučinskas)
Tado Černiausko nuotr./„Swedbank“ biuro interjeras (architektas – Vladas Lučinskas)

„Dėl to vis svarbesnis tampa ne biuro dydis ar darbo vietų skaičius, bet ir jų išdėstymas, realus naudojimas, ir tą sužinoti galima pasitelkus technologijas“, – teigė A.Byčiūtė.

L.Lukoševičius pasakoja, kad šiuos stalus susiejus su darbuotojų mobiliais įrenginiais galima reguliuoti darbo procesus biuruose, analizuoti darbo vietos užimtumo, efektyvumo rodiklius, ir į juos atsižvelgus mažinti įmonės išlaidas biuro išlaikymui, efektyviau išnaudoti energijos išteklius.

„Įsigilinus į įmonių poreikius, išanalizavus veiklos specifiką ir atlikus tokias darbo vietos užimtumo analizes gali paaiškėti, kad, tarkime, apie 15 procentų suplanuotų stacionarių darbo vietų galima atsisakyti, nes jos paprasčiausiai nenaudojamos – sako A.Byčiūtė. – Šiandien įmonių vadovai dar labiau nustemba išgirdę, kad dirbti efektyviai ir komfortiškai įmanoma suplanavus ir įrengus stacionarias darbo vietas tik maždaug 60 procentų darbuotojų, tačiau, tokiu atveju, svarbu sklandžiai organizuoti darbo procesus, o „Stand Up“ reguliuojamo aukščio stalai tai padeda padaryti“.

A.Byčiūtė pabrėžia, kad sėkmingą inovacijų pritaikymą biuruose lemia ir vadovų, ir darbuotojų požiūris: „Labai svarbu, kad jie būtų atviri, pasiruošę keisti savo įpročius, nebūtų inertiški ir pasiryžtų naujovėms. Natūralu, kad ir darbuotojai pradžioje gali vertinti nepatikliai ir kritiškai, tačiau paprastai jau po poros mėnesių jie pripažįsta, kad dauguma pokyčių pasiteisino“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius