Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kodėl nereikėtų stebėtis blogėjančia aptarnavimo kokybe

Padavėja
123rf nuotr. / Padavėja
Šaltinis: Lrt.lt
1
A A

Aptarnavimo kokybė Lietuvos viešbučiuose ir restoranuose vis prastėja ir pabaigos tam nematyti, sako Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė. Ji tai aiškina didele geriausių specialistų emigracija.

„Aptarnavimo kokybė – problema, kuri vis didėja, nes yra labai didelė emigracija. Turizmas auga visoje Europoje ir mūsų žmonės ten tiesiog emigruoja, nes yra geresnės darbo sąlygos.“

Pasak jos, lietuviai ruošia specialistus užsieniui. Ir per įvairius susitikimus su kitų šalių viešbučių ir restoranų verslu Lietuva dažnai gauna padėkų iš, pavyzdžiui, airių dėl gerų specialistų paruošimo.

„Padarykite Anglijoje, Airijoje „Labas“ testą. Viešbutyje ar restorane pasakysite „labas“, tai atsisuks kokie 5 žmonės. Mes nebepajėgūs konkuruoti. Daug kas kaltina, kad verslas nemoka atlyginimų, bet mes mokam tiek, kiek galime. Pas mus mokesčiai, susiję su darbo santykiais, yra dvigubai didesni ir PVM pagamintam maistui yra dvigubai didesnis“, – aiškina E.Šiškauskienė.

Kaip ji pabrėžė, Anglijoje ar Airijoje vidutinis atlyginimas yra 1 650 eurų ir mokesčiai, kurie sumokami, yra 50 eurų. O jeigu Lietuvoje „ant popieriaus“ darbuotojas gauna tokią sumą, atskaičius mokesčius jam lieka vos 900 eurų.

Todėl, pasak asociacijos prezidentės, nereikia stebėtis, kad aptarnavimo kokybė vis prastėja. Ji sako, kad jei problema, susijusi su aptarnavimu, nėra didelė, pavyzdžiui, padavėjas atnešė šaltą patiekalą, visų pirma reikia kreiptis į restorano administraciją. Jei problema didesnė, jau reikia kreipti į Vartotojų teises.

Lrt.lt
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką