Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

​Norite darbo? Priverskite darbdavius jūsų trokšti

Lankstus darbas
BFL nuotr. / ​Norite darbo? Priverskite darbdavius jūsų trokšti
Šaltinis: 15min
0
A A

Lengva turėti darbo ieškotojo įvaizdį. Kai kreipiatės į įmonę pagal darbo skelbimą, greičiausiai konkuruojate su tuzinais, jei ne daugiau, kitų kandidatų į tą pačią darbo vietą. O jeigu dar savo dokumentus pristatote per elektroninę sistemą, jie tiesiog joje paskęsta. „Business Insider“ pataria susikurti tokią reputaciją, kad darbdaviai jūsų tiesiog trokštų ir ieškotų patys.

„Deja, darbo ieškantys žmonės dažniausiai niekada nesulaukia atsakymo iš įmonės, į kurią kreipėsi dėl darbo, nebent įvyksta stebuklas“, – sakė Paulas Slezakas, „RecruitLoop“ vienas įkūrėjų.

Tačiau, jeigu galite priversti darbdavį kreiptis į jus dėl specifinių sugebėjimų, konkurencija reikšmingai sumažėja. Kaip tą padaryti? „Business Insider“ pateikia penkis patarimus.

1. Pristatykite save kaip jauną tam tikros srities ekspertą. Nepriklausomas personalo konsultantas Jay Canchola sako, kad, jeigu turite eksperto reputaciją, tikimybė, kad darbdavys pats jūsų ieškos, bus didesnė.

P.Slezakas sutinka su šia mintimi. Pasak jo, išsiskiriantys kandidatai yra tie, kurie rašo tos srities tinklaraščius, lankosi, kalba įvairiuose renginiuose ir sukuria profesinę aurą socialiniuose tinkluose.

Jums reikia susikurti ryšius ir turėti solidžių nuorodų į jūsų buvusias darbovietes, buvusių klientų rekomendacijas, – sakė P.Slezakas.

2. Sukurkite žmonių tinklą ir dirbkite su juo. „Tai yra apie lyderystę, iniciatyvą, įsitraukimą į savo srities veiklą ir bendruomenę“, – sako Deborah Shane, medijų ir rinkodaros konsultantė. Pasak jos, natūralu, kad žmonės kreipiasi ir rekomenduoja tuos, kurių veiklą seka, palaiko ryšius su jais, gerbia juos.

„Kontaktų mezgimas ir palaikymas yra vienas svarbiausių užsiėmimų karjeros ir verslo pasauliuose. Kontaktus reikia megzti tiek asmeniškai, tiek internetu. Tai turi būti strategiška, turėti tikslą ir būti smagu“, – sakė ji.

3. Turėkite atnaujintą ir visiškai užpildytą „LinkedIn“ profilį. „Jums reikia susikurti ryšius ir turėti solidžių nuorodų į jūsų buvusias darbovietes, buvusių klientų rekomendacijas“, – sakė P.Slezakas.

4. Demonstruokite savo darbus asmeniniame tinklalapyje. 2013 metais „Workfolio“ atliktas tyrimas parodė, kad 56 proc. personalą samdančių darbuotojų yra labiausiai susidomėję asmeniniu kandidato tinklalapiu, o ne kitais instrumentais, pristatančiais jo darbą.

Tinklalapis turi būti lengvai surandamas, reklamuokite jį socialiniuose tinkluose. Be savo darbų pavyzdžių, pateikite tinklalapyje trumpą biografiją, kontaktinę informaciją, jūsų profesinius tikslus, buvusių klientų, kolegų ar verslo partnerių atsiliepimus.

5. Siūlykite kitų žmonių kandidatūras. Pasistenkite pasiūlyti kelis potencialius kandidatus, kad jūs patektumėte į jų radarą ir jums ateityje taip pat būtų pasiūlyta darbo vieta.

„Prieš daug metų kažkas pasiūlė man bent pusę tuzino gerai besimokančių kandidatų. Su tuo žmogumi mes niekada nesusisiekėme, bet aš žinojau jo profesiją. Todėl, kai tik atsirado galimybė, aš pagalvojau, kad jis idealiai tiks darbui ir susisiekiau su juo, nes jis buvo dosnus man anksčiau, pasiūlydamas geriausius kandidatus. Tai buvo mano diena pasakyti ačiū“, – sakė P.Slezakas.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Darbo rinka
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką