Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​Nuo liepos darbo neteks trijų Teisingumo ministerijai pavaldžių įstaigų vadovai

Nuo liepos 1 d. pasibaigus kadencijoms pareigas nustos eiti trijų Teisingumo ministerijai pavaldžių įstaigų – Centrinės hipotekos įstaigos, Lietuvos teismo ekspertizės centro ir Valstybinis patentų biuro – vadovai. Iš užimamų pareigų taip pat trauksis penkių Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnybų direktoriai, tačiau šias tarnybas, taupant valstybės lėšas, planuojama reorganizuoti į vieną bendrą tarnybą su teritoriniais padaliniais, rašoma Teisingumo ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Teisingumo ministerija
Teisingumo ministerija / Andriaus Vaitkevičiaus nuotr.

Valstybinio patentų biuro vadovas Rimvydas Naujokas įstaigai vadovauja nuo 1991 m., Centrinės hipotekos įstaigos direktorius Antanas Baronas – nuo 2001 m.,  Lietuvos teismo ekspertizės centro direktorė Gabrielė Juodkaitė-Granskienė – nuo 2004 m. 

Vadovų pareigoms užimti artimiausiu metu bus organizuojami konkursai. Juose turi teisę dalyvauti ir atleisti pareigūnai.

Pasibaigus kadencijoms iš pareigų traukiasi ir visų penkių – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnybų vadovai. Siekiant efektyviau organizuoti teisinės pagalbos teikimą gyventojams ir taupant valstybės lėšas, siūloma sujungti šias penkias savarankiškai veikiančias valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnybas įsteigiant vieną centrinę instituciją. Įsteigus vieną centrinę instituciją bus ne tik efektyviau valdomos teisinei pagalbai skiriamos valstybės lėšos, bet ir užtikrinti bendri paslaugų kokybės standartai. 

Pasibaigus kadencijoms iš pareigų traukiasi ir visų penkių – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnybų vadovai. 

Centrinė įstaiga ir toliau turės teritorinius padalinius Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, todėl nepatogumų žmonėms, kuriems reikalinga teisinė pagalba, toks veiklos reorganizavimas nesukels.

Nesikeis ir tarnyboje dirbančių žmonių skaičius – 42 (iš kurių 10 dirbs centrinėje institucijoje), tačiau centralizuotai valdant visas bendrąsias funkcijas, tokias kaip veiklos planavimas, finansų valdymas, viešieji prikimai, personalo administravimas, būtų racionaliau paskirstytas darbo krūvis, todėl teritoriniuose padaliniuose dirbantys darbuotojai aptarnautų daugiau teisinės pagalbos ieškančių žmonių. Be to, sumažės vadovaujančias pareigas užimančių asmenų skaičius, kuris šiuo metu santykinai yra per didelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius