Dabar populiaru
Publikuota: 2019 balandžio 19d. 10:31

Į Vilnių atvykstančiame santechnikos inovacijų vilkike – sprendimai vonios kambariui ir specialūs pasiūlymai

Dušo sistema „Smart Control“ (gamintojas – „Grohe“)
Gamintojo nuotr. / Dušo sistema „Smart Control“ (gamintojas – „Grohe“)

Balandžio 24-27 dienomis į Vilnių atvyksta santechnikos inovacijų vilkikas, kuris „Litexpo“ parodų centro teritorijoje per parodą „Resta“ neatpažįstamai transformuosis į įspūdingą 160 kvadratinių metrų ploto mobilią santechninės įrangos ekspoziciją. Vieno žinomiausių pasaulyje prekės ženklo GROHE vilkikas atvyksta tiesiai iš Frankfurto, kur jį prieš mėnesį pasaulinėje parodoje ISH aplankė šimtai tūkstančių lankytojų.

Ar milžiniško susidomėjimo Frankfurte sulaukęs vilkikas gali sulaukti tokio susidomėjimo ir Lietuvoje, provokuoju šiuo klausimu GROHE pardavimų vadovę Baltijos šalims Sigitą Avlosevičienę.

„Apsilankę neturėtų nusivilti,– šypsosi Sigita, – Kodėl? Tai išties unikali proga susipažinti su naujausiomis vonios kambario, virtuvės santechninės įrangos ir dizaino naujovėmis ir technologinėmis inovacijomis. Kompanija šioje ekspozicijoje pristato platų santechnikos prietaisų asortimentą, karščiausias naujienas atsižvelgusi į pasaulines tendencijas“. Tačiau sinoptikai prognozuoja, kad parodos RESTA dienomis bus saulėta, o vidutinė temperatūra svyruos apie 18 laipsnių šilumos, tad netgi dizaino ir inovacijų gerbėjui, ko gero, reiktų papildomų argumentų? Šio inovacijų vilkiko atvykimas į Lietuva tampa gera proga pasikalbėti su S. Avlosevičiene, ko iš vonios kambario, virtuvės tikisi šiuolaikinis vartotojas, kokie jo poreikiai ir lūkesčiai įsirenginėjant vonios kambarį.

Gamintojo nuotr./„Grohe Red“ (gamintojas – „Grohe“)
Gamintojo nuotr./„Grohe Red“ (gamintojas – „Grohe“)

Šiuolaikiniam vartotojui reikia atsakymų čia ir dabar

„Jau pats vonios kambario įsirengimo ar remonto biudžeto sudarymas daugeliui – tikrai didelis iššūkis ir nemažas galvos skausmas, todėl pirmiausia šiuolaikiniam vartotojui reikia konkrečių pasiūlymų ir sprendimų, – pradeda pokalbį S. Avlosevičienė. – Kaip pasirinkti tinkamą kokybišką santechniką? Tarpusavyje be rizikų suderinti skirtingus prietaisus ne tik funkciškai, bet ir stilistiškai? Tilpti į suplanuotą biudžetą ir išvengti kompromisų dėl kokybės? Galiausiai „sumedžioti“ specialių pasiūlymų ir nuolaidų?“. Tad, anot pašnekovės, didžiausią naudą ir gaus tie lankytojai, kuriems šie klausimai yra patys aktualiausi, o atsakymų jie nuspręs ieškoti šiame inovacijų vilkike.

Tarp prioritetų – ir patogumas, gyvenimo kokybė, atsakingas vartojimas

Kas dar renkantis santechninę įrangą vonios kambariui, virtuvei svarbu žmonėms? Kokie jų prioritetai? Pasak S. Avlosevičienės, vis daugiau šiuolaikinių vartotojų didelį dėmesį skiria dizainui, spalvoms, detalėms, jiems reikia turėti galimybę rinktis ne tik norimą maišytuvų, dušo sistemų modelius pagal kainą, funkcijas, bet ir formas, spalvas, dizainą. „Tarkim, šioje ekspozicijoje bus galima apžiūrėti maišytuvų modelius su dešimt skirtingų šiuo metu madingiausių spalvinių variantų – nuo juodos iki aukso. Panaudojus specialią PVD paviršiaus technologiją maišytuvai tampa net dešimt kartų atsparesni už standartinius chromuotus paviršius“.

S. Avlosevičienė atkreipia dėmesį, kad nors šiuolaikiniai santechnikos prietaisai sparčiai tobulėja, vartotojui kaip niekad svarbus aiškus ir patogus jų valdymas. Inovacijų vilkike bus galima apžiūrėti unikalią mygtukais valdomą dušo sistemą „Smart Control“. „Nemažai sukurtų inovacijų vonios kambaryje nepritampa dėl vienos paprastos priežasties – žmonėms tiesiog per sudėtinga jomis naudotis, – pastebi pašnekovė. – „Smart Control“ sėkmės priežastis yra patogus, netgi intuityvus naudojimasis“.

Gamintojo nuotr./„Grohe“ inovacijų sunkvežimis
Gamintojo nuotr./„Grohe“ inovacijų sunkvežimis

S. Avlosevičienė sako, kad pasaulyje stiprėja ir tvaraus, atsakingo vartojimo tendencija, ypač kalbant apie vandenį. „Žmonės atkreipia vis didesnį dėmesį ir į santechninę įrangą, kuri gali ženkliai pagerinti jų gyvenimo kokybę, formuoja tvaraus, atsakingo vartojimo įpročius“.

Dėl to ekspozicijoje bus pristatytos ir dvi maišytuvų sistemos „Grohe Red“ ir „Grohe Blue Home“. „Gerti papildomai filtruotą, optimalios temperatūros, lengvai gazuotą vandenį iš „Grohe Blue Home“ virtuvės čiaupo ne tik skaniau ir sveikiau, – pasakoja S. Avlosevičienė – Paskaičiuota, kad šią sistemą savo namuose turintys vokiečiai kasdien išgeria 35 procentais daugiau vandens už vandenį perkančius buteliuose, o jų išlaidos geriamam vandeniui sumažėjo net 60 procentų. Naudodami šią sistemą vien tik statistinė keturių asmenų europiečių šeima gali sutaupyti apie 600 plastikinių butelių per metus“, – sakė S. Avlosevičienė.

Tuo tarpu „Grohe Red“ turi verdančio vandens funkciją, kuri leidžia taupyti ne tik laiką, bet ir elektrą, kol iki reikiamos temperatūros užvirinamas vanduo.

Inovacijų vilkike ne tik bus galima susipažinti, kaip šios sistemos veikia, bet ir paragauti iš „Grohe Red“ verdančiu vandeniu užplikytos arbatos ar atsigaivinti filtruotu, optimalios temperatūros vandens iš „Grohe Blue Home“.

Beje, kalendoriuje pasižymiu, kad šeštadienį, balandžio 27 dieną 11 valandą vilkike įvyks ir susitikimas su tinklaraštininke Simona Burbaite – bus galima išgirsti asmenines įžvalgas ir patirtis, ar tikrai namuose funkcionali ir patogi santechninė įranga tokia svarbi. Be to, tinklaraštininkė dalinsis ir sveiko gyvenimo receptais naudojant „Grohe Blue Home“.

S. Avlosevičienė pabrėžia, kad vis daugiau vartotojų visame pasaulyje renkasi išmanias, skaitmenizuotas vandens valdymo sistemas, padedančias reguliuoti sunaudojamą vandens kiekį, apsisaugoti namus nuo išsiliejimų. Bet kaip jos atrodo ir veikia, geriau pamatyti gyvai. Vadinasi, santechninės inovacijų vilkike tikrai teks apsilankyti, juolab kita tokia proga greičiausiai pasitaikys negreitai.

„GROHE“ SANTECHNIKOS INOVACIJŲ SUNKVEŽIMIS.

Laikas – balandžio 24-27 dienos

Vieta – „Litexpo“ parodų centras, paroda RESTA

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Būk sumanus

Ar žinai?

Ar žinai?
Ar žinai?

Metas rinktis

Naviguok į ateitį

Laikas iškylai

Vyrų mados savaitė

Venecijos meno bienalė

Dream 2 Drive

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką