Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Norvegų draudimo įmonės biuras su lietuvišku prieskoniu

Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr. / Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos
Šaltinis: 15min
1
A A

Norvegijos draudimo bendrovė „Gjensidige“ dar tik trečią dieną dirba naujose patalpose, bet teigia, kad jau jaučiasi lyg namuose. Įmonė iš keturių vietų perkėlė beveik 400 darbuotojų į biurų pastatą Žalgirio gatvėje. Jiems erdves kūrė ne lietuvių dizaineriai, o įmonės specialistai, kurie tokius pat biurus įrenginėjo Osle. Tiesa, bendrovės vadovas prisipažįsta – skandinavų dizainą reikėjo pritaikyti prie lietuvių įpročių.

Pirmadienį „Gjensidige“ pagrindinė Baltijos šalių būstinė persikėlė į biurų pastatą „City“ Žalgirio gatvėje, Vilniuje. Iš viso įmonė nuomosis 4 tūkst. kv. m plotą.

Iki šiol įmonės darbuotojai dirbo 4 skirtingose Vilniaus vietose.

Anot bendrovės generalinio direktoriaus Mariaus Jundulo, Lietuvoje įgyvendinto biuro koncepcija yra tokia pati, kaip „Gjensidige“ biuruose Osle, Kopenhagoje ir Stokholme – jas kūrė du įmonės specialistai, o ne dizaineriai. Taip pat prie pokyčių prisidėjo ir darbuotojai – 26 žmonės buvo deleguoti susipažinti su naujovėmis, pasakyti savo nuomonę ir po to jie pranešdavo kolegoms.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos

Teko keisti įpročius

Anot M.Jundulo, nors aplinka kurta pagal Skandinavų tradicijas, biurą vis tiek reikėjo pritaikyti lietuviams.

„Norėjome daugiau individualios vietos kiekvienam žmogui, todėl mūsų stalai didesni nei Skandinavijoje. Taip pat atsižvelgėme ir į valgymo įpročius, mat lietuviai turi rimtesnius pietus, todėl virtuvės didesnės, o šaldytuvai – talpesni“, – apie smulkius skirtumus pasakojo jis.

M.Jundulo teigimu, prieš persikeliant į naujas patalpas reikėjo priprasti ir prie naujų įpročių. Pavyzdžiui, atviro plano erdvės ir švaraus stalo principo.

„Pastatas ir įranga – tik viena dalis, svarbiau buvo paruošti žmones, kad jie čia jaustųsi gerai. Todėl daugiau nei pusę metų švietėme žmones, sakėme, kaip bus, kaip jie turėtų organizuoti savo darbą. Pavyzdžiui, pas mus galioja švaraus stalo principas. Viskas paruošta taip, kad darbuotojai dienos pabaigoje turi palikti visiškai tuščią stalą ir visus daiktus užsirakinti spintelėje. Tai leidžia palaikyti gerą higieną, nes valytojams paprasčiau viską išvalyti“, – pasakojo įmonės vadovas.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Norvegijos draudimo bendrovės naujosios biurų patalpos

Buvo sunku išsirinkti

Pirmajame pastato aukšte įrengti lankytojų aptarnavimo, pardavimo ir žalų administravimo padaliniai, o trečiame įsikūrė pagrindinio biuro darbuotojai.

Užėjus į trečią aukštą, papuolama į klientų zoną. Joje įrengtas vestibiulis, kelios mokymų ir pasitarimų salės, o toliau – tik su specialiomis kortelėmis pasiekiama erdvė, kur dirba visų įmonės skyrių darbuotojai.

Biure yra 12 susitikimų salių, 31 pokalbių kambarys ir trys vaizdo konferencijų salės. Visos susirinkimų salės yra pavadintos sostinės vietomis, „kuriose susitinkama“. Pavyzdžiui, „Universitetas“, „Varpinė“, „Biblioteka“, „Fontanas“ ir t.t.

Darbo vietos išdėstytos prie lango, kad darbuotojai gautų natūralios dienos šviesos, o visi susitikimų, kopijavimo kambariai ir kitos patalpos išdėstytos biuro viduryje. Biure įrengtos trys virtuvėlės, kurios irgi yra prie lango.

Biure vyrauja žemės spalvos – ruda, geltona, žalia ir balta. Biuro erdvėms dekoruoti bendrovė pasirinko fotografo ir keliautojo Karolio Janulio nuotraukas. Gamtos ir gyvenimo vaizdai užfiksuoti fotoaparatu iš bepilotės skraidyklės.

Naujasis „Gjensidige“ biuras buvo išsirinktas įvertinus 21 projektą. M.Jundulas tikino, kad daugybę projektų atmetė vien dėl to, kad nebuvo tikri, jog sutartą dieną įsikels į patalpas.

„Projektų buvo daug, bet mums buvo svarbu, kad nustatytą dieną mes tikrai įsikelsime į patalpas. Mačiau daug projektų, kur ta diena buvo kelis kartus kilnojama, o mes negalėjome sau to leisti. Taip pat mūsų darbo organizavimo filosofija atmetė daugybę projektų, kurie nebuvo pritaikyti“, – teigė jis.

Planuojama plėtra

Paklausus, ar planuoja plėtrą ir priimti daugiau darbuotojų, M.Jundulas sakė, kad šiemet augimas numatytas nuosaikesnis. Tačiau esant reikalui galėtų priimti 30–40 naujų darbuotojų

„Draudimas yra ta sritis, kuri auga tris, keturis kartus greičiau nei šalies BVP. Šiuo metu nuosaikiai augame, todėl plėtrai yra erdvės. Į tam tikras pozicijas planuojame priimti daugiau darbuotojų. Taip pat šiemet planuojame gerinti paslaugas, todėl augimas numatytas nuosaikesnis, bet šiandien galėčiau drąsiai priimti 30–40 darbuotojų“, – kalbėjo jis.

informacija
HANNER, AB
Vadovas: Tomas Pauliukonis 2015m . Pajamos: 5 - 10 mln. Eur
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Hanner, AB Biuras
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką