Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Virtuvės projektams įgyvendinti be vargo ir greitai – pasitelkė inžinerinį mąstymą ir bendrakūros principus

Veiklą pradėjo naujas prekės ženklas baldų rinkoje – „Domdom“, siūlantis virtuvės projektą įgyvendinti „vienose rankose“. Investuota 2 mln. eurų.
DOMDOM salonas Vilniuje
DOMDOM salonas Vilniuje / Norbert Tukaj nuotr.

Analogų Lietuvos rinkoje neturintis verslo modelis, grįstas dizainerių ir baldų gamintojų partneryste, leidžia ne tik pasiūlyti naujausius technologinius sprendimus, bet ir greitai bei kokybiškai suvaldyti sudėtingą virtuvės įrengimo projektą.

Diegia naują standartą rinkoje

Įmonės atlikta rinkos analizė parodė, kad didžioji virtuvės baldų gamintojų konkurencija yra naujų būstų rinkoje, tačiau trūksta paslaugų, pritaikytų gyventojams, norintiems keisti seną virtuvę arba įsigyjantiems būstą antrinėje rinkoje. Nors virtuvę gyventojai keičia vidutiniškai kas 10–15 metų, tačiau dažnai atideda šį klausimą, dėl laikui imlaus ir sudėtingo proceso.

„Esame ir kūrėjas, ir gamintojas, – sako „Domdom“ direktorius Mantas Rainys. – Diegiame naują standartą rinkoje, kai žmogui nebereikia ieškoti kompromiso tarp savo svajonių virtuvės ir jos įgyvendinimo galimybių. Kompleksiškai įgyvendiname visą kliento naujos virtuvės projektą nuo svajonės virtimo brėžiniu, senos virtuvės pašalinimo iki garantinio aptarnavimo.“

DOMDOM nuotr./DOMDOM Home UAB direktorius Mantas Rainys
DOMDOM nuotr./DOMDOM Home UAB direktorius Mantas Rainys

Atvira bendros kūrybos platforma

Sujungę baldų gamybos ir dizaino profesionalų partnerystę, „Domdom“ sako sukūrę unikalią bendros kūrybos platformą, o konsultacijose – čia ir dabar – naudodami 3D videovizualizavimo įrankius suteikia laisvę ir klientų saviraiškai. Pažaisti spalvomis ir savos virtuvės formomis kiekvieną kviečia ir interneto svetainėje įdiegti įrankiai.

„Tikime partnerysčių sinergija, todėl esame atviri bendrai kūrybai. Mūsų virtuvių stilius, jų ergonominius sprendimus kūrė nepriklausomi lietuvių interjero dizaino profesionalai, šiuolaikiškais gamybos procesais rūpinasi nauja modulinių baldų gamykla „Fabrica Viridis“, o baldinių plokščių, furnitūros, buitinės technikos tiekimą užtikrina UAB „Trukmė“.

„Domdom“ yra ilgametės inžinerinės, gamybinės ir kūrybinės patirties vaisius, užgimęs besidalinant bendromis idėjomis ir „know-how“. Norime tęsti šią kryptį, į bendrą kūrybą įtraukdami klientus ir partnerius“, – verslo išskirtinį bruožą įvardija grupės vadovė Irena Blaževičė.

Įdomus faktas, kad naujoje šio dešimtmečio Lietuvos pristatymo užsienyje strategijoje yra užfiksuota būtent tokia atviros platformos kūrybai ir bendradarbystei idėja. Lithuania Co-create – šūkis, kuriuo mūsų šalis prisistato užsienio šalyse.

Dėmesys tvariems procesams

Įmonė didelį dėmesį skiria tvarumui: nuo klientų skatinimo suvokti realius savo poreikius virtuvei, kad ji tarnautų ir patiktų ilgai, iki tvarių procesų baldų gamyboje.

„Tvarumas yra ir mūsų mintyse, ir elgesyje. Puikiai suvokiame, kad pokyčiai turi prasidėti nuo mūsų pačių ir todėl investuojame į draugiškesnius gamtai sprendimus: projektuojame ilgaamžes virtuves; gamyboje naudojame elektros energiją iš atsinaujinančių šaltinių, maksimaliai mažiname šalutinių atliekų kiekį, tvariai utilizuojame atliekas, – teigia M. Rainys. – Artimiausias mūsų baldų gamybos principui yra „Ikea“ modelis: gaminame modulinius baldus, tai ir leidžia optimizuoti procesus, orientuoti juos į tvarumą ir greitį. Tačiau skiriamės tuo, kad galime visus baldus pritaikyti prie kiekvieno namų erdvės milimetro.“

Norbert Tukaj nuotr./DOMDOM salonas Vilniuje
Norbert Tukaj nuotr./DOMDOM salonas Vilniuje

Gimę iškeliauti į pasaulį

„Domdom“ patirties semiasi iš struktūriško, daug gamybinės patirties sukaupusio strateginio partnerio UAB „Trukmė“. Sisteminis, inžinerinis mąstymas leido pateikti naują kompleksinį sprendimą baldų dizaino ir gamybos rinkoje Lietuvoje. Tai įvertinti galės privatūs ir verslo užsakovai. „DOMDOM“ žada priimti ir įgyvendinti 300 virtuvės projektų per mėnesį. Tačiau sukurti paslaugos procesai yra aktualūs ir už mūsų šalies ribų. Artimiausių metų perspektyvoje numatoma plėtra į didžiuosius Lietuvos miestus ir Rygą. „Tolimesnė riba šiame nuotolinio darbo amžiuje – visas pasaulis. Jau dabar priimdami komunikacijos sprendimus, galvojame ir apie eksportą. Sieksime, kad brandžioje verslo stadijoje bent 70 proc. mūsų pagamintos produkcijos sudarytų užsakymai už Lietuvos ribų“, – planais dalijasi „Domdom“ rinkodaros vadovė Reda Salominienė.

UAB „Domdom Home“, UAB „Trukmė“ ir UAB „Fabrica Viridis“ yra įmonių grupė, kurios narės bendradarbiauja ir teikia įvairiapusiškas baldų gamybos bei dizaino paslaugas verslo ir privatiems klientams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius