Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Būsimi reklamos specialistai pradėjo varžytis dėl reklamos kūrybos studijų stipendijos

Jaunieji reklamos talentai keis Vilniaus viešojo transporto veidą
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Jaunieji reklamos talentai keis Vilniaus viešojo transporto veidą
Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žiniasklaidai išplatintas pranešimas spaudai, publikuojamas be redakcijos įsikišimo rubrikoje „Pranešimai“
0
A A

Rugpjūčio 16 dieną startavo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir tarptautinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ inicijuotas kūrybinis konkursas, kurio metu 40 jaunųjų talentų varžysis dėl 7300 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijos.

Atrankos etapą įveikę konkurso dalyviai kartu su Lietuvos reklamos industrijos profesionalais mėgins išspręsti opią Vilniaus miesto problemą – kaip paskatinti gyventojus dažniau naudotis viešuoju transportu. 2020 m. 50 proc. visų motorizuotų kelionių sostinėje bus vykdomos viešuoju transportu – toks yra ilgalaikis Vilniaus miesto tikslas.

Kūrybinę užduotį ruošiantys reklamos strategijos kurso studentai ilgai diskutavę nusprendė, kad vilniečiai, kurie savo kelionėms po miestą renkasi automobilį, nesinaudoja viešuoju transportu dėl gajų stereotipų. Daugelis jų iki šiol mano, kad ši infrastruktūra nėra pasikeitusi nuo sovietmečio: senos transporto priemonės, nemandagūs vairuotojai ir kt.

Jauni vilniečiai jau seniai yra įvertinę viešojo transporto pliusus – važiuojant iki darbo ar universiteto žmonės gali atsakyti į el. laiškus, pasikartoti egzaminui ar pasiruošti prezentacijai. Tai pastebėję dabartiniai „The Atomic Garden Vilnius“ studentai išgrynino žinutę, kurią ir turės kūrybiškai atskleisti konkurso dalyviai – viešasis transportas išlošia tau laiko.

Šiandien 40 atrinktų dalyvių taip pat dalyvaus ir įvadinėse kūrybiškumo (ang. creativity), kūrybinio rašymo (ang. copywriting) ir meno vadovavimo (ang. art direction) paskaitose, kurias ves Lietuvos reklamos profesionalai. Antonio Bechtle, kilęs iš Peru, jau 7 metus dirba kūrybos vadovu reklamos agentūroje „Milk“, taip pat yra kūrybos kurso vadovas reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“. Stefanija Jokštytė, vyresnioji kūrybininkė reklamos agentūroje „Not Perfect | Y&R Vilnius“, reklamos mokyklos studentus irgi moko kūrybinio rašymo paslapčių, o 2013 m. už „Knygų festivalio“ reklamą pelnė „Kanų liūtų“ reklamos festivalio bronzos apdovanojimą. Regis Pranaitis, reklamos agentūros „New!” meno vadovas, mokyklos bendraįkūrėjas ir dėstytojas, su būsimais reklamos specialistais dalinsis meno vadovavimo patirtimi.

Svečias iš Ispanijos, reklamos agentūros „Ogilvy & Mather Madrid“ kūrybos vadovas Paulo Areas, kūrybinių dirbtuvių metu dalyviams išanalizuos geriausias šių metų „Kanų liūtų“ reklamas ir atsakys į klausimą, kaip reklama gali pasaulį daryti geresniu. Tiesiogines paskaitų transliacijas, kurias remia Tele2 4G internetas, kiekvienas norintis galės stebėti tiesiogiai internetu, reklamos mokyklos „Facebook“ paskyroje.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką