Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai

Televizija
123rf.com nuotr. / Televizija
Šaltinis: 15min
0
A A

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo „Verslo žinios“.

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA -14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės „Inspired UM“ direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

„Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai – juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.“, – sakė V.Oržekauskas.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 LNK LRT televizija
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką