Per dešimt šių metų mėnesių labiausiai – net pustrečio karto – išaugo skalbimo priemonių gamintojų ir mobiliojo ryšio operatorių gross išlaidos reklamai. Spalį šalyje vykę Seimo rinkimai lėmė smarkiai išaugusias politinės reklamos apimtis. Lyginant su 2015 m. savivaldybių tarybų rinkimų reklamos biudžetais, šiemetinių rinkimų reklamai buvo išleista dukart daugiau.
Reklamos biudžetus šiemet žymiai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės – jų išlaidos reklamai, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, smuko net 58 proc. Šiemet sausio-spalio mėnesiais taip pat reikšmingai mažėjo mobiliaisiais telefonais prekiaujančių įmonių (32 proc.) ir socialinės kampanijos „Būk geras“ (27 proc.) gross išlaidos reklamai.
„Iš reklamos užsakovų, labiausiai – net septynis kartus – savo išlaidas reklamai šiemet didino vaistų ir maisto papildų gamintojas „Vox Pharmaceutica“. Tris su puse karto savo reklamos biudžetus padidino draudimo bendrovė „Gjensidige“, du kartus – „Benu“ vaistinių tinklas“, – teigė „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot G.Juronienės, ryškiausią šuolį didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų sąraše šiemet pademonstravo nuo gegužės šalies žiniasklaidoje aktyviai reklamuotis pradėję prekybos tinklas „Lidl“. Jis įsiveržė į didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje dešimtuko aštuntąją poziciją.
Tuo metu labiausiai savo reklamos biudžetus per praėjusius dešimt šių metų mėnesių apkarpė smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės „Provident finansai“ (60 proc.) ir „Minibank“ (51 proc.). Daugiau nei trečdaliu (35 proc.) taip pat mažėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos socialinei reklamai.