Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mėgstamiausia Tomo Ramanausko reklama: „Tai neįtikėtinas drąsos proveržis“

Kas yra gera reklamos kampanija? Kodėl verta ryžtis drąsioms idėjoms? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją „Bold“ jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „New!“ kūrybos vadovu Tomu Ramanausku.
Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas / Projekto partnerio nuotr.

„Šis klipas buvo parodytas tik 10 kartų, bet jo didžiulis biudžetas ir ilgis lėmė, kad jis buvo labai greitai pastebėtas ir yra aptarinėjamas iki šių dienų“ – pasakoja T.Ramanauskas.

Jo įžvalgos apie išskirtinę „Blackcurrant Tango“ reklamą – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Mėgstamiausia Tomo Ramanausko reklama: „Tai neįtikėtinas drąsos proveržis“

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje „Bold“, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius