TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Paulius Senūta apie šiuolaikinę reklamą: „Mes truputį persistengėme“

„Not Perfect | Y&R“ vadovas Paulius Senūta
Asmeninio archyvo nuotr. / „Not Perfect | Y&R“ vadovas Paulius Senūta
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Kas yra gera reklamos kampanija? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „Not Perfect | Y&R“ vadovu Pauliumi Senūta.

Mėgstamiausia savo reklama jis vadina „American Tourister“ 1971 metų reklamą „Gorilla“. „Šiandien iš reklamos tikimės kažkokio tikslo, kažkokio įprasminimo. Bet, man atrodo, mes truputį persistengėme“, – sako fetišą senoms reklamoms turintis P.Senūta.

P.Senūtos įžvalgos apie „Gorilla“ reklamą ir ko jis pasigenda šiandienos reklamos kampanijose – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Paulius Senūta apie šiuolaikinę reklamą: „Mes truputį persistengėme“

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje „Bold“, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Kanų liūtai

Dakaras 2018

Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką