Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paulo Areas: „Svarbu, kad kūrybingi žmonės pagaliau galvoja ne tik apie save“

Paulo Areas
Organizatorių nuotr. / Paulo Areas
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Praėjusią savaitę įvykusiame tarptautinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ konkurse „Creative Brief Session“ kūrybos kurso stipendijai laimėti, dalyvavo ne tik potencialūs jaunieji kūrėjai, bet ir Lietuvos rinkos profesionai bei svečiai iš užsienio.

Paulo Areas, kūrybos vadovas iš „Ogilvy & Mather Madrid“, ne tik pateikė geriausių šių metų Kanų Liūtų reklamų analizę sesijos dalyviams, bet ir buvo komisijos pirmininkas, rinkęs šio konkurso nugalėtojus. P.Areas dalinasi mintimis apie kūrybiškumą ir verslą Ispanijoje – ar jų keliai susikerta, ar, visgi, laimi konservatyvūs sprendimai.

– Ar įmonės Ispanijoje dažnai pasirenka kūrybinius sprendimus reklamos tikslais? Ar lengva joms įrodyti kūrybos galią? Ar kūryba turi ir daro įtaką jų verslui?

– Kuo konkurencingesnė rinka yra, tuo svarbesnė ir įtakingesnė kūryba. Žinoma, Ispanija yra viena iš šių rinkų. Per pastarąjį laiką, ypatingai krizės metu, klientai pradėjo labiau pasikliauti kūrybiniais sprendimais, norėdami išsiskirti. Bėgant metams, jų galia buvo įrodyta – dabar šie klientai yra rinkos lyderiai mūsų šalyje.

-Nelaimei, įrodyti kūrybinių sprendimų efektyvumą gali užtrukti laiko, ypač tada, kai yra kuriama prekės ženklo reputacija ir vertė. Per pastarąjį laiką, ne tik Ispanijoje, bet ir daugumoje išsivysčiusių šalių, kurios buvo paveiktos pasaulinės ekonomikos stagnacijos, laikas tapo vertinga valiuta, kurios sunku gauti. Greiti rezultatai ir rinkos stabilumas skatino kai kuriuos klientus pasirinkti konservatyvias reklamos priemones, kurios išlaikė stabilią jų poziciją rinkoje, tačiau neskatino augimo. Tai paveikė kūrybinių sprendimų kokybę.

Organizatorių nuotr./Paulo Areas
Organizatorių nuotr./Paulo Areas

– Ar visos reklamos Ispanijoje yra kūrybiškos? Jei ne – kokią dalį jos užima? Kas užkerta kelią kūrybiškumui reklamoje?

– Aš negaliu pasakyti tiksliai, tačiau galiu teigti, kad kūrybiškumui reklamoje yra kur stiebtis. Nepaisant to manau, kad bendrai kūrybiškumas triumfuoja ne tik reklamos industrijoje, bet ir visuose žmogaus elgesio aspektuose. Pastaruoju metu mes matome vis daugiau ir daugiau kūrybiškų žmonių, kylančių su puikiomis verslo idėjomis, stiprių startuolių, inovatyvių produktų, naujų mados, maisto tendencijų ir t.t. Kas dieną aš esu maloniai nustebintas, kokią įtaką daro žmonių idėjos kitų elgsenai. Tai yra naudinga visiems, ypatingai reklamos industrijai.

– Kada buvo pasiektas lūžio taškas, kai įmonės pradėjo ieškoti kūrybiškų reklamos sprendimų savo verslui?

– Nemanau, kad tai įvyko specifiniu metu. Kiek aš pamenu, įmonės, kurios gyvena konkurencingoje aplinkoje ir turi kovoti dėl kiekvieno vartotojo, pasikliauja dvejais faktais: Prekės diferenciacija ir stipria pozicija komunikacijoje. Abiem šiems faktais taip pat galioja kita taisyklė – kūrybiškumas visada yra reikšmingas.

– Papasakokite daugiau apie „Club de Creativos“ Ispanijoje – kaip tai veikia, kokiu tikslu, kas dalyvauja, kokie darbai yra nuveikti?

– „Club de Creativos“ yra nuostabus įrankis, padedantis ispanų kūrybininkams ir agentūroms suprasti rinką ir naudoti šią informaciją darbų kokybės gerinimui. Kai tarptautiniai festivaliai ignoruoja vietinės rinkos subtilybes, neanalizuodami realios idėjų įtakos ir prekės ženklų svarbos žmonių gyvenimui, „Club de Creativos” padeda susidaryti realų darbo vaizdą, kurį kūrybininkai daro kasdien.

Klubas taip pat apjungia visą industriją – rinką, agentūras ir profesionalus – diskusijai apie lokaliai svarbius dalykus, o tai leidžia pasiekti geresnių rezultatų ir pokyčių.

– Ką manote apie tarptautinės reklamos mokyklos inicijuotą „Creative Brief Session” renginį?

– Aš manau, kad tai yra nuostabi iniciatyva. Juk yra tiek daug kūrybingų žmonių, ir ne vien tik reklamoje, kuriems vis dar reikia to pirmo postūmio, paskatinančio suprasti, kas jie yra ir kaip išnaudoti savo potencialą. Šiuo požiūriu, „Creative brief session” dirbtuvės yra tobula vieta suprasti, į ką jie žengia ir gauti patarimų iš rinkos profesionalų. Per pastarąją savaitę man teko daug kalbėtis su šiais studentais ir aš galiu jums pasakyti, kad juose glūdi daug energijos ir talento, kuris, šiek tiek paskatinus ir įgijus žinių, tikrai virs sėkme. Be to, tai puikus pavyzdys, kai susivienija verslas ir kūrybingi žmonės vardan bendro tikslo.

– Ar tikite, kad reklama turi keisti pasaulį, daryti jį geresniu?

– Aš tikiu, kad geros idėjos turi keisti pasaulį. Ir nesvarbu, ar tos idėjos – iš reklamos, architektūros, filosofijos, ar bet kokios kitos srities. Svarbu, kad kūrybingi žmonės pagaliau galvoja ne tik apie save – jie galvoja apie pasaulį, kuriame gyvename. O tai yra gerai mums visiems.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Reklama
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką