Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

T. Ramanauskas apie „Užkalbink!“: gyva komunikacija turi kažką magiško

Ketvirtadienį Vilniuje – netipinė iniciatyva: miestiečiai kviečiami vieną dieną nepraeiti abejingai pro šalį, sustoti ir trumpam pasikalbėti tarpusavy „Užkalbink!“ dienos proga.  
Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas / STUL nuotr.

Idėjos iniciatorius, Tomas Ramanauskas (New!), sako, kad ši iniciatyva priklauso visiems, juk pamąstymai apie mus supančius žmones, kas vyksta jų galvose, kas būtų, jei susitiktų mūsų žvilgsniai, ką veiktume, jei liftas, kuriuo kylame tylomis, sustotų ir daugybė kitų, sukasi kiekvieno mūsų galvose. Norisi įkvėpti tas mintis prabilti, užduoti joms laisvės, polėkio toną.

„Dviem lietuviams susitikus lifte vis dar įprasta vengti akių kontakto, ką jau kalbėti apie pasisveikinimą, arba kokį pašmaikštavimą. Tai – tiesiog socialinė norma, paveldėta iš sovietmečio, kai viešoje vietoje reikdavo laikyti liežuvį už dantų ir netaukšti su svetimais. Bet tai juk mažų mažiausia nekultūringa, be to, kaip neprotinga – bendravimas yra gyvybiškas, jis kelia nuotaiką, lengvina gyvenimą“, – įsitikinęs T. Ramanauskas.

Šie pamąstymai ir tapo asmeninės iniciatyvos – „Užkalbink!“ – kūrybine platforma, kuria idėjų kūrėjas pasidalino su savo agentūros dizaineriais. Kiekvienas jų paruošė po asmeninę žinutę nuo savęs ir sukūrė pokalbį įkvepiančius plakatus, paruošė skrajutes-suflerius. Kitaip tariant, sukūrė visą įrankių paketą, kuris leistų miestui įsidrąsinti gyvam pasikalbėjimui bent jau ketvirtadienį, per „Užkalbink!“ dieną.

Tokia iniciatyva gauna vis didesnį susidomėjimą socialiniuose tinkluose: palaikyti T. Ramanausko idėją asmeniškai kviečia ir sostinės meras Remigijus Šimašius, prie iniciatyvos prisijungia ir sostinės kavinės-barai, kuriuose jau pakibo iniciatyvos plakatai. Netrukus bus pristatys ir „Užkalbink!“ sufleriai-skrajutės su nuorodomis, kur juos galima rasti.

„Reklama formuoja visuomenę – tai Billo Bernbacho mintis, ne mano. Dirbdami su komunikacija mes galime rinktis, ar norime visuomenę bukinti, ar įtraukti į ką nors smagaus, prasmingo, naujo. Todėl agentūroje randame jėgų ir motyvacijos daryti kampaniją be jokio komercinio, bet su dideliu socialiniu tikslu“, – sako jis T. Ramanauskas.

Plačiau apie tai – feisbuke. Prisijunk prie iniciatyvos ir gegužės 19 d., ketvirtadienį, užkalbink ką nors ir pasidalinti savo istorija su #užkalbink socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius