Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„The New York Times“ pranešė apie pelningą ketvirtį ir 7 mln. viršijusią abonentų bazę

JAV leidinys „The New York Times“ pranešė, kad jos pelnas pastarąjį ketvirtį išaugo, o prie to prisidėjo ir padidėjęs mokamų prenumeratų skaičius. Bendra abonentų bazė viršijo 7 milijonus.
„The New York Times“ biuras
„The New York Times“ biuras / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prestižinis JAV dienraštis pranešė, kad jo grynasis pelnas trečiąjį ketvirtį padidėjo iki 35,5 mln. JAV dolerių – daugiau nei dvigubai daugiau nei prieš metus, tuo tarpu pajamos išaugo 13 proc. iki 301 mln. JAV dolerių.

„The New York Times“ teigė, kad trečiąjį šių metų ketvirtį pajamos iš skaitmeninių abonentų, pasiekusios maždaug 6 mln. JAV dolerių, pirmą kartą buvo didesnės nei iš spausdintinio leidinio abonentų.

„Jau antrą ketvirtį bendrosios pajamos iš skaitmeninio leidinio pardavimų viršijo iš spausdintinio leidinio pardavimų gautas pajamas. Tuo tarpu pajamos, gautos iš tik skaitmeninio leidinio prenumeratos, pirmą kartą viršijo pajamas, gautas iš spausdintinio leidinio prenumeratų. Tai reiškia, kad skaitmeninio leidinio prenumerata tapo pagrindiniu įmonės augimo varikliu“, – pažymėjo Meredith Kopit Levien, kuri šių metų pradžioje perėmė leidinio prezidentės ir generalinės direktorės pareigas.

„Užbaigėme ketvirtį turėdami maždaug 6,9 mln. abonementų, o spalio mėnesį peržengėme 7 mln. ribą – tai reiškia, kad per pastaruosius metus skaitmeninių prenumeratų skaičius išaugo 2 milijonais ir dar 393 000 pastarąjį ketvirtį“, – pridūrė ji.

„The New York Times“ pastebėjo, kad pastaraisiais metais padidėjo skaitytojų skaičius, leidiniui sustiprinus savo naujienų redakciją didesniu naujienų apie prezidento Donaldo Trumpo administraciją ir koronaviruso pandemiją srautu.

„Naujienų ciklas tikrai suvaidino savo vaidmenį, tačiau, kaip matome su kiekvienu ketvirčiu, svarbi yra ir mūsų užtikrinama aprėptis bei gebėjimas pelnyti vis didesnį skaitytojų pasitikėjimą“, – pažymėjo M.K.Levien.

„Nuolatinė kokybiškos, originalios, nepriklausomos žurnalistikos paklausa įvairiomis temomis dar optimistiškiau mus nuteikia dėl visos skaitmeninės žurnalistikos prenumeratos rinkos dydžio ir mūsų padėties joje“, – pridūrė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius