15–20 minučių trukmės įrašas „The Daily“ nuo trečiadienio suteiks galimybę laikraščio svetainės lankytojams ir mobiliosios programėlės naudotojams kasdien pasiklausyti „kultūriškai svarbių dienos naujienų“ apžvalgos.
Naujienas skaitys Michaelas Barbaro, kuris rengė naujienas per praėjusius prezidento rinkimus. Jis taip pat su skaitytojai tekstinėmis žinutėmis dalysis savo įžvalgomis, analize ir naujienų kontekstu.
Naujasis produktas – „The New York Times“ mėginimas išsilaikyti itin konkurencingoje naujienų rinkoje, kurioje paklausa itin padidėjo po pernykščių JAV prezidento rinkimų, kurie baigėsi šoką sukėlusia Donaldo Trumpo pergale.
Praėjusią savaitę prenumeruojamą įrašą apie D.Trumpo prezidentavimą pasiūlė laikraštis „The Washington Post“. Tokių įrašų savo skaitytojams pateikia ir „The Wall Street Journal“.
„Mūsų skaitytojai visuomet pirmiausia skaito mus, norėdami suprasti pasaulį, – sakė „The New York Times“ vyriausiasis redaktorius Deanas Baquetas. – Dabar su mūsų nauja garso apžvalga galėsime aiškinti naujienas visai kitokiu būdu.“