Rinkos ir sociologinių tyrimų bendrovė „TNS Latvia“ duomenimis, pagal žiūrovų skirto laiko trukmę PBK liepą teko 10,2 proc. rinkos (birželį – 9,2 proc.), „NTV Mir Baltic“ – 9,8 proc. (8,0 proc.), TV3 – 9,1 proc. (9,5 proc.).
8,7 proc. rinkos praėjusį mėnesį atsiriekė visuomeninė LTV1 (ankstesnį mėnesį – 9,7 proc.), 7,9 proc. – LNT (8,4 proc.), 3,2 proc. – „Ren TV Baltija“ (3,4 proc.), 3,0 proc. – 3+ (2,8 proc.), 2,9 proc. – LTV7 (4,5 proc.), 2,6 proc. – TV6 (2,4 proc.), 1,1 proc. – „RigaTV 24“ (1,2 proc.).
TNS duomenimis, liepą Latvijos gyventojai į televizorius žiūrėjo vidutiniškai po 4 valandas 28 minutes per parą – 1 minute daugiau nei birželį.