Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Barbora“ atidarė „prekybos centrą“ telefone

Nusipirkti maisto ir kasdienes prekes nuo šiol bus dar paprasčiau – nebereikės nei eiti į parduotuvę, nei ieškoti kompiuterio. Plačiausią asortimentą Lietuvoje pirkėjams siūlanti maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ pristatė pirmąją šalyje programėlę išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, kuri leis patogiai išsirinkti reikalingas prekes ir jas užsisakyti pasirinktu adresu bei pirkėjo pageidaujamu metu Vilniuje.
Barbora mobili aplikacija
Barbora mobili aplikacija
Temos: 1 Tomas Kibildis

„Mūsų pirkėjams norime suteikti galimybę užsisakyti prekių iš bet kur – ilsintis prie ežero, pietaujant ar nuobodžiaujant per užsitęsusį posėdį. Manau, programėlė išmaniesiems telefonams bus ypač patogi šiltuoju metų laiku, kai žmonės nori daugiau laiko leisti gamtoje, užmiestyje. Retas kuris su savimi tada pasiima kompiuterį, o štai telefonas visada po ranka. Tad užsisakyti prekes bus galima nors ir iš parko, paežerės ar sodybos, o po kelių valandų, pasirinktu laiku, jos jau bus atvežtos pirkėjui į namus“, – programėlės privalumus pristato UAB „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Nemokamą, mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams su iOS ir „Android“ operacinėmis sistemomis pritaikytą, „Barbora“ programėlę galima parsisiųsti iš „App Store“ ir „Google Play“ internetinių parduotuvių.

„Barbora“ programėlė suteikia tokias pat galimybes, kaip ir elektroninė parduotuvė. Pirkėjas gali išsirinkti iš daugiau nei 7000 „Barbora“ prekių asortimento, pasirinkti pristatymo adresą ir patogų laiką, sudaryti pirkinių sąrašą ar tiesiog virtualiai pasižvalgyti po parduotuvės lentynas, sužinoti, kokios akcijos bei specialūs pasiūlymai galioja tądien elektroninėje parduotuvėje „Barbora“.

„Jei pirkėjas su „Barbora“ vartotojo paskyra yra susiejęs savo banko mokėjimo kortelę arba naudoja mobilųjį parašą, atsiskaityti už prekes telefonu galima vos vienu paspaudimu. Kitu atveju, telefonu apmokėjimą galima atlikti pavedimu iš banko sąskaitos“, – sako T. Kibildis.

„Barbora“ viena pirmųjų Lietuvoje klientams pasiūlė galimybę „on line“ režimu už pirkinius atsiskaityti bankų kortelėmis. Atsiskaityti el.parduotuvėje „Barbora“ galima VISA, VISA Electron ir MasterCard debetinėmis ir kreditinėmis kortelėmis. Tokia galimybė supaprastina ir pagreitina visą apsipirkimo internetu procesą ir yra ypač patogi prekes užsisakant mobiliaisias įrenginiais. Vieną kartą elektroninėje parduotuvėje „Barbora“ atsiskaičius banko kortele, sistema šią kortelę atsimena ir perkant vėliau, kortelės duomenų suvedinėti nebereikia.

Kovo mėnesį „Barbora“ Vilniuje atidarė antrąjį prekių surinkimo ir skirstymo centrą bei dvigubai padidino specialiai maistui pervežti pritaikytų automobilių parką. Ši plėtra leido dar greičiau pirkėjams pristatyti užsakytas prekes. Nuo šiol „Barbora“ pirkėjai užsisakyti pirkinius, kuriuos norėtų gauti tą pačią dieną, gali net iki 17 val., o pristatymo laiką pasirinkti vienos valandos rėžyje.

„Visa tai leidžia paslaugą padaryti dar patogesne. Gyvenimiška situacija – šeima po pietų su vaiku išėjo pasivaikščioti po Vingio parką. Kol vaikas žaidžia, tėvai gali išmaniuoju telefonu užsakyti prekes, pasirinkti sau tinkamą pristatymo laiką ir po kelių valandų jau ruošti vakarienę“, – sako „Barbora“ vadovas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius