Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dormeo“ švenčia: 15 gimtadienio proga – spyruoklių baseinas ir ypatingos staigmenos

Gimtadieniai yra tam, kad juos švęstume! Tuo įsitikinę ir „Dormeo“ atstovai. Šiemet didžiulį saldaus miego prekių asortimentą siūlantis prekės ženklas mini gražią 15 metų sukaktį, kurią pasitinka šūkiu: „Kiekviena diena – tai gero miego dovana“.
„Dormeo“ švenčia 15 metų jubiliejų
„Dormeo“ švenčia 15 metų jubiliejų / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Dovanos, staigmenos, smagios atrakcijos – jų „Dormeo“ paruošė su kaupu! Nuo rugpjūčio 1-osios šventinė nuotaika juntama visose parduotuvėse, o penktadienį prekybos centre „Panorama“ startavusi fiesta dar tik įsibėgėja – iki pat metų pabaigos „Dormeo“ lepins vis naujais, ypatingais pasiūlymais.

„Paruošėme išties nemažai įvairių staigmenų. Taip norime atsidėkoti klientams už pasitikėjimą mumis visus 15 metų“, – sakė „Dormeo“ prekės ženklo vadovė Gintarė Šerpenskienė.

„Panoramoje“ penktadienį bei šeštadienį išties netrūko veiksmo: atvykę galėjo išbandyti ir iki šiol niekur nematytą pramogą – išsimaudyti minkštų, čiužiniuose naudojamų „Octaspring®“ spyruoklių baseine. Išdrįsę panerti neliko be prizų – kiekvienas dalyvis dalyvavo žaidime, kuriame buvo apdovanotas ir „Dormeo“ prekėmis, ir smagiais suvenyrais.

„Baseinas tapo tikru traukos objektu: vaikai tiesiog neišlipo iš baseino, daugelis norėjo savo rankomis pačiupinėti minkštas „Octaspring®“ spyruokles, susirinkusius viliojo ir prizų gausa – jų gausybę išdalinome jau pirmąją dieną. Tikimės, kad visi liko patenkinti, žmonės atrodė išties laimingi“, – sakė G.Šerpenskienė.

Čia veikė ir speciali erdvė vaikams, kurioje šie įsitaisę ant patogaus čiužinuko smagiai leido laiką užsiimdami įvairiais žaidimais. Dvi dienas trukusiame vakarėlyje veiklos netrūko ir jų tėveliams – renginyje nusifotografavę ir pasidalinę nuotrauka feisbuke dalyvavo specialiame žaidime.

Gimtadienio proga „Dormeo“ paruošė ypatingų pasiūlymų – visiems, perkantiems bet kurį „Dormeo“ čiužinį, bus taikoma 15 proc. nuolaida. Čiužiniams įprastai tokių akcijų nebūna, tačiau gimtadienis yra gimtadienis – praleisti tokią progą būtų tiesiog nuodėmė!

O ir kitiems produktams bus taikomos įvairios akcijos, todėl belieka suskubti ir nepraleisti progos įsigyti kitus geram miegui skirtus gaminius: išsirinkti patikusią pagalvę, antklodę, patalynės komplektą, atnaujinti miegamojo interjerą smagiomis detalėmis.

Šiandien „Dormeo“ asortimentas – itin platus, vien čiužinių čia daugiau nei 10 skirtingų rūšių, nors dar prieš gerą dešimtmetį pagrindinis jų tebuvo vienas – ortopedinis putų poliuretano čiužinys. Prekės ženklas kasmet auga, kasmet tobulėja, kasmet asortimentas papidomas bene šimtu naujų prekių. Ir visa tai – tik laimingų, patenkintų ir sveiką miegą mylinčių klientų deka, tik jie – didžiausias varikis nesustoti ir judėti pirmyn.

Kaip sako G.Šerpenskienė, „Dormeo“ atstovams svarbi žmonių nuomonė, jų poreikiai, todėl vienas svarbiausių prekės ženklo tikslų – pasiūlyti kokybiškus ir kiekvienam tinkančius gaminius. Sveikai, saldžiai ir patogiai miegoti nori visi, todėl jau 15 metų „Dormeo“ orientuojasi į kokybišką poilsį. Ne veltui ant „Dormeo“ šiandien miega daugiau nei 8 mln. patenkintų žmonių.

„Gimtadienį iliustruojame šūkiu „Kiekviena diena – tai gero miego dovana“. Juk kai kokybiškai išsimiegame, tai kiekviena kita diena mums – kaip dovana, esame energingi, pailsėję, galime daug visko nuveikti“, – kalbėjo G.Šerpenskienė kviesdama visus „Dormeo“ 15-ąjį gimtadienį švęsti kartu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius