Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinis alus stengiasi parodyti, kad verslas gali būti ne tik socialiai atsakingas, bet ir prisidėti prie meno plėtros. Įmonės iniciatyva pirma išpiešę ne vieną miesto pastatą, šįkart menininkai ėmėsi gastrobarų ir užšifravo ne vieną įdomią idėją.
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės / Kalnapilio-Tauro grupės nuotr.
Temos: 2 Menas Kalnapilis

Suburia menininkus

Jau daugybę metų prisidedantis prie meno plėtros neįprastose vietose, „Kalnapilio“ nealkoholinis alus bendradarbiavimą su menininkais visų pirma įprasmino neįprastoje vietoje gimtajame Panevėžyje. Kūrybinės studijos „Gyva grafika“ komanda aerozoliniais ir fasadiniais dažais per du mėnesius išpiešė net 27 metrų aukščio ir 250 kvadratinius metrus užimančią daryklos sieną. Ji pasipuošė įspūdingu piešiniu, simbolizuojančiu alaus gamybos kelią, ir iki šiol traukia ne tik miestiečių, bet ir Aukštaitijos sostinės svečių akį.

Kaip teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ marketingo direktorė Julija Šeiko, pamačius, kad meno kūrinys kelia žmonių susidomėjimą, buvo pažvelgta ir į tolimesnes bendradarbiavimo su menininkais galimybes – papuoštas pačioje Panevėžio širdyje esantis Senvagės teritorijos vandenvalos bokšto-siurblinės pastatas.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

„Įvairios socialinės iniciatyvos ir mėginimas paskatinti įvairių profesijų žmones, burti bendruomenę, jau įaugę į įmonės sąmonę. Todėl nuolat bendradarbiaujame su Lietuvos menininkais ir organizuojame įvairių kūrinių atsiradimą skirtingose erdvėse. Taip elgiamės, nes matome išliekamąją vertę, galima sakyti, kad tai tvaresni prekės ženklo integracijos sprendimai, kurie gali įkvėpti ir džiuginti“, – teigia J. Šeiko.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Gastrobaruose – kosmoso ir pasakų motyvai

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus bendradarbiavimas su menininkais įprasmintas ir besiplečiančiame gastrobarų „+++“ tinkle. Jo generalinis direktorius Aurimas Zimnickas pasakoja, kad rasti bendrą kalbą ir drąsiai imtis veiksmų padėjo gastrobarų veiklos koncepcija bei noras sugriauti stereotipus.

„Kiekvienąkart lankytojams stengiamės pasiūlyti kažką naujo ir parodyti, kad net dirbant žemomis kainomis įmanoma pritaikyti inovatyvius ir įdomius sprendimus. Vienas tokių – menininkų išpieštos ir tikrais meno šedevrais tapusios sienos. Nuo pat šio bendro mūsų ir „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus projekto pradžios siekiame, kad mūsų gastrobarų erdvės ne tik pasipuoštų gražiais piešiniais, bet ir taptų ta vieta, kurioje save gali realizuoti įvairūs Lietuvos kūrėjai: tiek jauni, tiek tarptautinės patirties įgiję menininkai“, – pasakoja A. Zimnickas.

Projekto bendradarbių norai buvo išpildyti jau pirmu bandymu – T. Vincaitis-Plūgas sukūrė neeilinį piešinį Gedimino prospekte įsikūrusiame gastrobare.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Menininkų buvo papuoštas ir kitas, Vilniaus Viršuliškių mikrorajone esančiame prekybos centre „Mada“ įkurtas gastrobaras „+++“. Čia piešinius ant sienų margino tarptautinę kūrėjo patirtį turintis dalininkas Linas Kaziulionis. Įkvėptas gastrobaro lankytojų aistra sportui menininkas savo piešinyje įamžino per kraštus besiliejančias sirgalių emocijas.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Kita perspektyvi menininkė Uršulė Kavaliauskaitė-Vaitulionė papuošė taip pat Lietuvos sostinės širdyje, Vilniaus gatvėje esantį gastrobarą „+++“. Jos sukurtame piešinyje puikuojasi anglų rašytojo Lewiso Carrollo romano „Alisa stebuklų šalyje“ motyvai.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Ši menininkė pasižymėjo ir paskutiniame „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus bei menininkų darbe prekybos ir pramogų centre „Ozas“ įsikūrusiame gastrobare „+++“. Čia ant sienų ir lubų „nutupė“ didžiulis kosminis piešinys – erdvėlaiviai, nežemiškos būtybės ir į nealkoholinio alaus bokalus krentantys meteoritai. Kaip pasakoja piešinio autorė pasirinkti kosmoso, kurioje gaminamas nealkoholinis alus, motyvą paskatino būtent PPC „Ozas“ erdvė.

Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Kalnapilio-Tauro grupės nuotr./„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

„Pagrindinis gastrobaro „+++“ projekto tikslas kiekvienam barui suteikti išskirtinį piešinį, kuris labiausiai atspindėtų tą konkrečią vietą. Kartais įkvepia lokacija, kartais idėją pasufleruoja pati erdvė, pavyzdžiui, PPC „Ozas“ buvo pieštos lupos, tad nuo to atsispyrėme ir išplėtojome kosmoso erdvę“, – pasakoja U. Kavaliauskaitė-Vaitulionė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius