Savo patirtimi ir patarimais Vilniuje dalysis pasaulyje atgarsio sulaukusių sprendimų bei kampanijų autoriai, tarp kurių – buvęs „Apple“ kūrybos vadovas Kenas Segallas.
BOLD konferenciją organizuoja „Lion's share“, oficialūs „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovai Lietuvoje.
„Kūrybiškumas nebėra reklamos ir rinkodaros profesionalų reikalas. „Kanų liūtų“ festivalyje pristatomos idėjos kasmet pademonstruoja, kaip drąsūs ir kūrybiški sprendimai ne tik sprendžia sudėtingas socialines problemas ar gali padėti pakeisti visą kultūrą, bet ir tampa aiškiu konkurenciniu pranašumu versle.
Todėl BOLD konferencijoje laukiame ne tik žmonių iš komunikacijos pasaulio, bet ir verslo vadovų, kurie drąsiai pasitinka ryškiausias idėjas siekdami savo verslo tikslų“, – sako Tomas Balžekas, „Lion's share“ direktorius.
K.Segallas, vienas BOLD konferencijos pranešėjų, papasakos, kaip jo inicijuoti prekės ženklo pokyčiai išgelbėjo dešimtojo dešimtmečio pabaigoje ne pačius geriausius laikus išgyvenusią kompaniją „Apple“.
Būtent K.Segallas, tuometis „Apple“ reklamos agentūros „TBWAChiatDay“ kūrybos vadovas sukūrė ikoniškąją „Think different“ kampaniją, kuri tapo „Apple“ atgimimo manifestu.
Kartu su Steve'u Jobsu jis taip pat davė vardus produktams „iMac“, „iPod“, „iPhone“ ir „iPad“. Šiandien K.Segallas yra „New York Times“ bestselerio „Insanely Simple“ („Neįtikėtinai paprastai“) autorius ir Vilniuje papasakos, kaip bet kuris verslas savo problemas gali spręsti kūrybiškai.
K.Segallas – vienas iš 5 numatomų BOLD pranešėjų. „Konferencijos programa dengia visą spektrą temų, padėsiančių verslui kūrybiškumą pasitelkti kuriant konkurencinį pranašumą, o kūrybinių industrijų atstovams – geriau suprasti, kaip kurti efektyviai. Artimiausiu metu paskelbsime likusius 4 pranešėjus ir visą konferencijos programą“, – sako konferencijos programos sudarytojas Vaidotas Valantiejus.
BOLD programą sudaro tiek konferencija dieną, tiek geriausių „Kanų liūtų“ reklamų peržiūra vakare didžiajame Nacionalinio operos ir baleto teatro ekrane. Tą patį vakarą žiūrovų jau pamėgtos „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūros vyks ir 5 Lietuvos miestų kino teatruose.
Pirmuosius bilietus į konferenciją BOLD jau galima įsigyti čia.