Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Maisto į namus pristatymo lyderis „Foodout.lt“: plėtra Irane – planuotas mūsų žingsnis

Maisto pristatymo į namus lyderis Lietuvoje ir Latvijoje „Foodout.lt“ pasirašė strateginės partnerystės sutartį su Irano e. komercijos bendrove „Netbarg.com“ ir dar šiemet Irano sostinėje Teherane įkurs bendrą įmonę. Bendrovė iš Lietuvos yra pirmasis Europos e. komercijos startuolis, įžengęs į Iraną po sankcijų atšaukimo.
Vyras valgo dešrainį.
Vyras valgo dešrainį. / Fotolia nuotr.
Temos: 1 Foodout LT, UAB

„Panaikinus tarptautines sankcijas, daug Vakarų kompanijų atkreipė dėmesį į Iraną, tačiau žinojome, kad dar nedaugelis investuotojų ryžtasi investuoti šioje šalyje. Esame pirmasis e. komercijos startuolis Lietuvoje, priėmęs sprendimą plėstis Irane. Pasirinkome Teheraną, kurioje gyventojų perkamoji galia yra nemaža, aukšta restoranų kultūra bei didžiulis jų kiekis. Aptarnaudami per 20 tūkstančių užsakymų per mėnesį, būdami restoraninio maisto pristatymo į namus lyderiai Lietuvoje ir Latvijoje, matome, kad galime ir turime savo produktą pasiūlyti Irano rinkai“, – teigė „Foodout.lt“ direktorius Aleksejus Kovaliovas.

Teherane „Foodout.lt“ veiks kartu su Irano e. komercijos bendrove „Netbarg.com“. „Foodout.lt“ pasiūlys Lietuvoje ir Latvijoje pasiteisinusius technologinius restoranų maisto pristatymo sprendimus, verslo valdymo procesus bei standartus. „Netbarg.com“ bus atsakingi už verslo Irane vystymą, rinkodarą, klientų aptarnavimą. Bendrą įmonę planuojama atidaryti per artimiausią pusmetį. Naujoji įmonė veiks su „Foodout.lt“ prekės ženklu.

Pasak A. Kovaliovo, potencialaus partnerio buvo ieškota atsakingai – buvo keliami reikalavimai turėti didelę veiklos patirtį, gerai žinoti vietos vartotojų įpročius ir išmanyti elektroninės prekybos specifiką. „Netbarg.com“ valdo vieną didžiausių Irano e. komercijos portalų, o įmonei vadovauja vakarietiškos verslo patirties iraniečiai.

„Foodout.lt“ vadovas pabrėžė, kad plėtra Irane atitinka bendrovės strateginę kryptį – plėstis augančiose rinkose, kurios yra mažai prisodrintos, o verslo rizika yra gana nemaža.

Esame drąsus startuolis ir nebijome plėstis ten, kur kitiems atrodo pernelyg rizikinga. Žvalgomės ir kitose perspektyviose rinkose.

„Esame drąsus startuolis ir nebijome plėstis ten, kur kitiems atrodo pernelyg rizikinga. Žvalgomės ir kitose perspektyviose rinkose. Spalį pradėsime ieškoti investuotojo, kuris padėtų mums plėstis į naujas dideles rinkas“, – pabrėžė A. Kovaliovas.

Interneto parduotuvė „Foodout.lt“, veikianti Lietuvoje ir Latvijoje, šiuo metu pristato maistą iš daugiau nei 140 restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Rygoje. Patiekalus iš pasirinktų restoranų galima užsisakyti internetu arba telefonu. Nuolat gerinama klientų aptarnavimo ir pristatymo laiko kokybė. Dažniausiai užsakomas restoraninis maistas į namus – picos, sušiai, tradiciniai bei kinų virtuvės patiekalai. Pastaruoju metu pastebimai kyla alkoholinių gėrimų – alaus bei vyno, mėsainių bei sveiko maisto populiarumas.

Prie Foodout.lt šiuo metu yra prisijungę ir vieni žinomiausių Lietuvos restoranų – „Čili pica“, „Soya“, „Talutti Bakes & Shakes“, „Kinų smuklė“, „Basilico“, „Super Kebai“, „M donuts“, „Sue's Indian Raja“, „Boom Burgers“. 100 darbo vietų sukūrusi bendrovė per mėnesį įvykdo apie 20 tūkst. užsakymų. Tai yra net 2 kartus daugiau nei 2014 m. pabaigoje. Planuojama, kad 2015 m. „Foodout.lt“ apyvarta Lietuvoje ir Latvijoje sieks 4 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius