Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paulius Senūta apie šiuolaikinę reklamą: „Mes truputį persistengėme“

Kas yra gera reklamos kampanija? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „Not Perfect | Y&R“ vadovu Pauliumi Senūta.
„Not Perfect | Y&R“ vadovas Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R“ vadovas Paulius Senūta / Asmeninio archyvo nuotr.

Mėgstamiausia savo reklama jis vadina „American Tourister“ 1971 metų reklamą „Gorilla“. „Šiandien iš reklamos tikimės kažkokio tikslo, kažkokio įprasminimo. Bet, man atrodo, mes truputį persistengėme“, – sako fetišą senoms reklamoms turintis P.Senūta.

P.Senūtos įžvalgos apie „Gorilla“ reklamą ir ko jis pasigenda šiandienos reklamos kampanijose – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Paulius Senūta apie šiuolaikinę reklamą: „Mes truputį persistengėme“

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje „Bold“, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius