Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirkėjai aplanko mažiau nei trečdalį parduotuvių ploto: ką daryti?

Kai vaikštote po prekybos centrą, tikriausiai niekada neskaičiuojate, kiek jo ploto aplankote. O į kuriuos skyrius užsukate kartą ar du per metus. Tarptautiniai tyrimai rodo, kad vidutiniškai pirkėjas aplanko tik 20-30 proc. parduotuvės ploto, pamato mažiau nei 1 proc. prekių, o prie lentynos pastebi tik tris prekių ženklus.
Parduotuvė
Parduotuvė / 123rf.com nuotr.

Rytoj, balandžio 12 d., vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ Janas Hilleslandas, mažmeninės prekybos valdymo bei pirkėjų elgesio specialistas, pasidalins įžvalgomis, kaip tokiomis sudėtingomis sąlygomis paveikti pirkėjus ir įtraukti parduotuvių darbuotojus siekiant išlaikyti parduotuves gyvybingomis ir kuo efektyviau išnaudoti prekybinį plotą.

Šių metų konferencijos pranešimų temos skirtos mažmeninės prekybos efektyvumui didinti. Tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse pardavimai iš vieno kvadratinio metro – vieni mažiausių Europoje.

Pateiks praktinių patarimų, kaip išnaudoti parduotuvių prekybinį plotą

J. Hilleslandas daugiau nei 20 metų kaupė žinias ir patirtį prekybos, vartotojų elgsenos, tarptautinio verslo, inovacijų ir rinkodaros srityse. Taip pat yra knygų apie mažmeninę prekybą autorius. Šiuo metu J. Hilleslandas vadovauja „Link Analytix Global“.

Partnerio nuotr./Janas Hilleslandas
Partnerio nuotr./Janas Hilleslandas

Minėta bendrovė atliko prekybos tinklų analizę Skandinavijoje, Lenkijoje, Ispanijoje, Dubajuje, Ispanijoje. Tyrimas rodo, kad atskirais atvejais net 75 proc. parduotuvių vietų pirkėjams yra ganėtinai sunkiai pasiekiamos, o produktams ieškoti skiria net 80 proc. laiko. Tokias išvadas įmonė pateikia, parduotuvėse stebėdama žmonių srautus vaizdo kameromis, taip pat naudodama akių judesių sekimo įrangą, kuri padeda nustatyti lengva ar sunku parduotuvėje judėti pirkėjams.

„Link Analytix“ remiasi atliktų tyrimų įžvalgomis, kad parduotuvėse daug „mirusių“ ir neišnaudojamų plotų. Taip pat J. Hilleslandas teigia, kad daugiau produktų nereiškia didesnių pardavimų. Sąsajos su realių pirkimų duomenimis parodo, kokia Pareto taisyklė galioja parduotuvėms, t.y. 5 proc. pardavimų generuoja 50 proc. pajamų.

J. Hilleslandas – vienas iš keturių pranešėjų šių metų konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, kuri balandžio 12 d. vyks kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“. Dirbtinio intelekto galimybes įvairiose srityse ir ypač rinkodaroje pateiks Adamas Westas, vienos iš sparčiausiai augančių dirbtinio intelekto bendrovių „Satalia“ rinkodaros vadovas.

Danielis Reilly, „BeMyEye“ kompanijos viceprezidentas, pateiks įžvalgas ir patarimus, kaip užtikrinti, kad prekės ženklas būtų pastebimas ir įsimenamas prekybos vietoje, kaip optimizuoti mažmeninę prekybą piko metu. Pranešimą apie automatizavimo įtaką augimui pristatys Sebastian Kerth, pagrindinis „Google“ performance padalinio vadovas Vokietijoje.

Konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ orientuojamasi į praktinį žinių pritaikymą ir naudą įmonėms. Organizatoriai siekia pristatyti naujausias ir eksperimentines rinkodaros praktikas, kurios paveikia visuomenę. Konferencijos programa: www.inspiredbyinspired.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius