-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Algirdas Butkevičius: derybas dėl „Rail Baltica“ tikimasi baigti iki liepos

Premjeras Algirdas Butkevičius teigia, kad derybos su latviais ir estais dėl bendros trijų Baltijos valstybių įmonės „Rail Baltica“ turėtų tęstis iki liepos.
„Rail Baltica“
„Rail Baltica“ / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

„Manau, kad šis projektas tikrai nežlugs. Yra numatyti keli variantai. Iki liepos 1 dienos dar bus tęsiamos derybos, pokalbiai, susitikimai su partneriais iš Latvijos ir Estijos. Gal būtų galima įtraukti atšaką nuo Vilniaus iki Kauno į šį projektą, kuris jau yra numatytas teikti kaip paraišką, gaunant finansavimą iš Europos Sąjungos. Yra numatyta ir aiški pinigų suma“, – antradienį Seime sakė A.Butkevičius.  

Manau, kad šis projektas tikrai nežlugs. Yra numatyti keli variantai. Iki liepos 1 dienos dar bus tęsiamos derybos, pokalbiai, susitikimai su partneriais iš Latvijos ir Estijos, – antradienį Seime sakė A.Butkevičius. 

Premjero atstovė Evelina Butkutė-Lazdauskienė BNS teigė projektui numatytos pinigų sumos įvardyti negalinti, nes vis dar vyksta derybos.

„Šioje finansinėje perspektyvoje yra numatyti taip vadinami nacionaliniai vokai (europinės lėšos), tačiau kol kas viešai tos sumos įvardinti nenorėtume, kol vyksta derybos dėl projekto įgyvendinimo“, – BNS teigė E.Butkutė-Lazdauskienė.

Susisiekimo ministro atstovas Ričardas Slapšys BNS aiškino, kad liepos 1-osios terminas nėra oficialus, tačiau Lietuva planuoja iki tol susitarti dėl bendros įmonės steigimo: „Toks terminas logiškas, nes artėja ruduo, iki kurio norima pateikti paraišką dėl projekto finansavimo“.

Pasak A.Butkevičiaus, jeigu artimiausiuose derybose nepavyktų susitarti dėl Vilniaus prijungimo prie vėžės, atšakos nuo Kauno iki Vilniaus statyba būtų teikiama ES finansavimui kaip atskiras projektas, atskirai būtų užsakoma ir jo galimybių studija.

„Rail Baltica – 2“ projekto įgyvendinimas tęsis ir naujoje finansinėje perspektyvoje, bet tada šitai atšakai būtų galima finansavimą gauti jau po 2020 metų“, – Seime antradienį kalbėjo premjeras.

„Rail Baltica“ geležinkelis turėtų sujungti Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis turėtų būti finansuojama 85 proc. projekto vertės. Lietuvos susisiekimo ministras anksčiau teigė, kad projektas gali kainuoti apie 18 mlrd. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius