„Kommersant“ rašo, kad Rusijos kompanijos, gavusios leidimus skrydžiams iš naujojo oro uosto, kol kas konkrečių datų neskelbia – vis dar vyksta derybos su oro uostu dėl sąlygų. Tačiau G.Žiemelis 15min patvirtino, kad nuo spalio per savaitę bus vykdomi bent 200 skrydžių.
Kaip teigė „Avia Solution Group“ vadovas, oro uostas laukė įvairių licencijų, o tai paprastai užtrunka nuo 3 iki 12 mėnesių. „Mes negalėjome tiksliai suplanuoti, kada gi turėsime visas licencijas. Jas gavome ne per tris, bet per šešis mėnesius. Todėl negalėjome pavesti vežėjų ir pasirašyti sutarčių dėl skrydžių vykdymo, o vėliau susidurti su problema, kai negalima suteikti paslaugų dėl licencijų nebuvimo“, – sakė G.Žiemelis.
Oro uostas oficialiai buvo atidarytas šių metų gegužės 30 dieną. Jame jau veikia nauji pasienio, muitinės, policijos postai.
Tiesa, „Kommersant“ pastebi, kad nors oro uostas per metus gali aptarnauti du milijonus keleivių, tačiau neturi tiesioginio susisiekimo geležinkeliu su Maskva. Tačiau G.Žiemelis tikina, kad yra susitarimai su vežėjais.
„Mūsų tarnybos pagal susitarimą su transporto įmonėmis užtikrins mažą ir fiksuotą tarifą taksi ir mikroautobusais susisiekimui su Maskva“, – tvirtino G.Žiemelis.
Skelbiama, kad nuo spalio iš naujojo oro uosto kas savaitę bus vykdomi bent 200 skrydžių. Juos vykdys „Belavia“, „Vim Avia“, „Yamal“, „Uralskie avialinii“, „Severstal“. Pasak G.Žiemelio, bilietai iš šio oro uosto bus pigesni maždaug 7-8 proc., palyginti su skrydžiais iš kitų Maskvos oro uostų.
„Planuojame, kad bus atnaujinti užsakomieji skrydžiai į Egiptą ir Turkiją, ir tada reiks galvoti, kaip iškart aptarnauti padidėjusį keleivių srautą“, – pasakojo G.Žiemelis.