Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kauno autobusai“ parodose ieško būdų išlaisvinti vairuotojus nuo pardavėjo darbo

Kauno savivaldybės troleibusų ir autobusų parkus valdanti bendrovė „Kauno autobusai“ skelbia apie planus įsigyti įranga, kuri išvaduotų vairuotojus nuo bilietų pardavinėjimo įlipusiems keleiviams.
„Kauno autobusų“atstovai parodose domėjosi naujomis technologijomis
„Kauno autobusų“atstovai parodose domėjosi naujomis technologijomis / „Kauno autobusų“ nuotr.

Bendrovės specialistų delegacija rugsėjo pabaigoje lankėsi Berlyne vykusioje transporto technologijų parodoje „Inno Trans 2014“ ir 65-ojoje komercinio transporto (IAA) parodoje Hanoveryje, pranešė „Kauno autbusų“ viešųjų ryšių specialistė Ramunė Tarandė.

Specialistai susipažino su naujausiomis informacinėmis technologijomis, informuojančiomis keleivius stotelėse, taip pat apžiūrėjo ir įvertino bilietų pardavimo automatus, kurie naudojami bilietams pardavinėti tiek transporto priemonėse, tiek laukimo stotelėse. Taip pat su gamintojais aptartos draugiškų aplinkai elektrinių autobusų aptarnavimo infrastruktūros sukūrimo galimybes Kaune.

Svarstomos įvairios galimybės: nuo automatizuoto bilietų pardavimo transporto priemonėse ir stotelėse iki atsiskaitymo mobiliuoju telefonu.

Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, viena iš problemų, kuri prastina susisiekimo kokybę viešojo transporto naudotojams – papildomas autobusų ir troleibusų vairuotojų įdarbinimas pardavinėjant vienkartinius bilietus keleiviams. Tai net tik blaško vairuotojus, sudaro norinčiųjų įsigyti bilietą eiles, bet ir didina kelionės trukmę, prastina vairavimo kokybę.

„Įmonės specialistams pavesta ieškoti kitų bilietų platinimo būdų, kurie leistų vairuotojams susitelkti ties jų tiesiogine funkcija – saugiai vairuoti,“ – teigė K. Derliūnas. Svarstomos įvairios galimybės: nuo automatizuoto bilietų pardavimo transporto priemonėse ir stotelėse iki atsiskaitymo mobiliuoju telefonu.

Pasak „Kauno autobusų“ Keleivių vežimo tarnybos vadovo Rimo Stankaičio, parodos metu surinkta informacija leis pasirinkti, kokius bilietų pardavimo aparatus būtų galima pritaikyti geriausiai ir efektyviausiai. „Nesvarbu, ar automatai bus statomi stotelėse, ar pačiose transporto priemonėse, svarbiausia, kad tai pašalintų apildomą rūpestį ir palengvintų vairuotojų darbą vairuojant transporto priemonę“, – teigia tarnybos vadovas.

Šiuolaikiniai bilietų pardavimo aparatai, statomi transporto priemonėse, turi įvairių galimybių ir gali atlikti labai daug funkcijų: juose galima atsiskaityti grynaisiais pinigais (metaliniais ir popieriniais) ir kortelėmis (tiek kreditinėmis, tiek debetinėmis), elektroninius bilietus papildyti norima pinigų suma. Gamintojai parodoje pateikė didelę aparatų įvairovę, tad galima pasirinkti ir pagal dydį, ir pagal atliekamas funkcijas, ir pagal prieinamą kainą.

Pastaruoju metu gamintojai prioritetą teikia elektrinių autobusų gamybai bei jų aptarnavimo infrastruktūrai, pagal kiekvienos šalies (miesto) poreikius ir galimybes pasiūlo jiems įvairią elektrinių autobusų paletę.

Bendrovės darbuotojai taip pat susitiko su įmonių, gaminančių elektrinius autobusus ir turinčių patirties modernizuojant troleibusų kontaktinį tinklą ir transformatorines (pastotes), atstovais, kurie kauniečiams pateikė vertingų patarimų ir pasiūlė šiuolaikinių sprendimo būdų.

Hanoverio parodoje daugiausia dėmesio buvo skirta naujausioms autobusų gamintojų tendencijoms. Pastaruoju metu gamintojai prioritetą teikia elektrinių autobusų gamybai bei jų aptarnavimo infrastruktūrai, pagal kiekvienos šalies (miesto) poreikius ir galimybes pasiūlo jiems įvairią elektrinių autobusų paletę: su akumuliatoriais, kurie pakraunami vieną kartą per parą savo bazėje (įmonės teritorijoje), pakraunamais stotelėse mieste, kraunamais iš viršaus arba iš apačios. Pasak bendrovės specialistų, Kaune, kuris turi gerai išvystytą troleibusų kontaktinį tinklą, tokių naujų technologijų įdiegimas ir pritaikymas elektriniams autobusams būtų gerokai pigesnis ir paprastesnis.

„Kauno autobusų“ delegacijos nariai turėjo galimybę išbandyti partnerių iš „Solaris“ autobusų gamyklos pagamintą 18 metrų ilgio elektrinį autobusą, kuris jau eksploatuojamas Hanoveryje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius