-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Kinijos verslininkai galimybių dairosi Lietuvoje

Gegužės 12-16 dienomis Lietuvoje vieši Kinijos pramonės įmonių atstovai. Pagrindinis kinų delegacijos tikslas – įvertinti krovinių gabenimo galimybes bei perspektyvas naujuoju Šilko keliu, jungiančiu Kiniją, Kazachstaną, Baltarusiją su Vakarų Europa.
Derybos
Derybos / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Vizito metu kinų delegacija susitiks su Susisiekimo ir Užsienio reikalų ministerijų, „Lietuvos geležinkelių“, „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos“, taip pat „VPA Logistics“, „Smeltės“, „Klaipėdos konteinerių terminalo“ ir kitų institucijų bei bendrovių vadovais.

Gegužės 13 d. „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja konferenciją „Ekonominis šilko kelio koridorius“. Joje delegacijai iš Kinijos bus pristatyti Lietuvos transporto ir logistikos plėtros prioritetai, infrastruktūros projektai, „Lietuvos geležinkelių“ galimybės.

„Kinijos bendrovės domisi verslo plėtros galimybėmis Lietuvoje. Jos suinteresuotos bendradarbiauti technologijų srityje, susijusioje su geležinkelių statyba. Mūsų atstovybė Kinijoje yra užmezgusi ryšius su šios šalies įmonėmis, kurios veža chemijos produktus, metalus, kitas medžiagas. Galimybių bendradarbiauti su viena galingiausių pasaulio ekonomikos valstybių tikrai yra, todėl mes dedame labai daug pastangų, kad jomis pasinaudotume“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

2013-aisiais buvo pasirašytas bendradarbiavimo memorandumas tarp „Lietuvos geležinkelių“ ir China Railway International Multimodal Transpor Co., Ltd. (CRIMT), kuri užsiima krovinių gabenimu tarptautiniais maršrutais jūra ir geležinkeliais, šaudyklinių traukinių organizavimu, tranzito, logistikos paslaugomis, pavojingų krovinių gabenimu.

CRIMT aktyviai ieško naujų konteinerinių traukinių maršrutų tarp Europos ir Azijos, todėl juos domina iš Europos tranzitu per Lietuvą į Kiniją kursuojantis konteinerinis traukinys „Saulė“.

Traukinys „Saulė" jungia devynias valstybes nuo Kinijos iki Belgijos ir kursuoja ypač greitai. Kroviniai iš Kinijos Europą pasiekia tik per 10 dienų – net keturiskart greičiau nei plukdant jūra. Projekto operatorė „VPA Logistics“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius