„Bendros sistemos pranašumas būtų tas, kad kasdien į darbą ar mokyklas Klaipėdoje važiuojantys žmonės galėtų atvykti viešuoju transportu naudodamiesi vienu elektroniniu bilietu, persėsti ir, papildomai nemokėdami, pasiekti darbo vietą per valandos. Tai būtų puiki alternatyva individualiam transportui“, – sakė Klaipėdos keleivinio transporto vadovas Gintaras Neniškis.
Preliminariai skaičiuojama, kad vienas bilietas maršrutams galėtų kainuoti apie 150 litų per mėnesį. Tarp miestų kursuotų ekspresai bei įprasti autobusai, kurie neužsuktų į autobusų stotis, keleivius Klaipėdoje išleistų prie miesto ligoninės.
Palangos mero pavaduotojas Saulius Simė teigė, kad dar reikėtų pasiaiškinti tokios sistemos naudą. Kretingos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Danutė Skruibienė nuogąstavo dėl vietos vežėjų likimo.