Taip pat tariamasi dėl galimybių kompanijoms GEFCO Turkey ir Steveco tapti krovinių operatorėmis Turkijoje ir Suomijoje. Jos rūpintųsi krovinių pritraukimu „Vikingo“ traukiniui šiose valstybėse, pranšė „Lietuvos geležinkeliai“.
Trečiadienį Vilniuje vykstančiame „Vikingo“ projekto narių pasitarime dalyvauja kompanijų Belintertrans, LISKI, Plaske, BALO, GEFCO Turkey, Steveco bei Baltarusijos, Ukrainos, Moldovos, Bulgarijos, Rumunijos, Gruzijos geležinkelių atstovai.
2014 m. konteineriniu traukiniu „Vikingas“ buvo pervežti 41185 TEU konteineriai, arba beveik 8 proc. daugiau nei 2013-aisiais. Šių metų sausio mėnesį „Vikingu“ pervežti 3451 TEU konteineriai, arba beveik 22 proc. daugiau nei tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Konteinerinis traukinys „Vikingas“ yra bendras Lietuvos, Baltarusijos, Ukrainos, Bulgarijos, Rumunijos, o nuo šiol ir Gruzijos geležinkelių projektas, sujungiantis Baltijos ir Juodąją jūras.
„Vikingu“ vežami universalūs ir specializuoti konteineriai. Maršrutas tarp Lietuvos ir Turkijos per Baltarusiją ir Ukrainą geležinkeliais ir keltų linijomis per Juodąją jūrą galėtų būti įveikiamas per 5–6 dienas, tik geležinkeliais – per Baltarusiją, Ukrainą, Moldovą, Bulgariją ir Rumuniją – per 8–10 dienų.