Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica 2“ projektas gali kainuoti 18 mlrd. litų

Lietuvos susisiekimo ministras Rygoje pareiškė, jog europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica 2“ projektas gali kainuoti daugiau nei 5,2 mlrd. eurų (18 mlrd. litų).
Bėgiai
Bėgiai / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

„Į dabartinę sąmatą, vertinamą apytikriai 3,7 mlrd. eurų, gali būti įtrauktos ne visos galimos išlaidos, ir jos gali padidėti 1,5 mlrd. eurų“, – Baltijos asamblėjos Ekonomikos, energetikos ir inovacijų komiteto posėdyje sakė Rimantas Sinkevičius.

Geležinkelis turėtų sujungti Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis turėtų būti finansuojama 85 proc. projekto vertės.

Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 kilometrų, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 kilometrų, Estijoje – apie 300 kilometrų.

Lietuva siekia prie „Rail Baltica“ prijungti Vilnių. Tam tektų tiesti apie 100 km ilgio geležinkelio atšaką nuo Kauno iki Vilniaus arba keisti visos vėžės trasą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius