Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rinkos išlaisvinimas baugina keleivių vežėjus

Keleivinio transporto miesto, priemiestiniais bei tolimojo susisiekimo (tarpmiestiniais) maršrutais rinka iki šiol sutelkta išimtinai Lietuvos bendrovių rankose. Susisiekimo ministerijai numačius liberalizuoti rinką, paslaugas perkant konkursu, vietos vežėjai iškart šį siekį sukritikavo.
Panevėžio autobusų stotyje
Autobusų stotyje / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovai gąsdina, kad numatomas keleivių vežimo rinkos liberalizavimas, paslaugas parenkant tik konkursu, vietos vežėjams turės itin skaudžių pasekmių.

„Linavos“  viceprezidentas Rimantas Martinavičius dienraščiui teigė, kad skubiam rinkos liberalizavimui kol kas nepasiruošę ne tik patys vežėjai, bet ir nėra išgvildentas naujų keleivių vežimo rinkos mechanizmų teisinis reglamentavimas.

„Šalies rinkoje atsirastų kelios didžiosios tarptautinės bendrovės, kurios taikytų dempingo kainas. Be to, kiltų pavojus, kad tokiai bendrovei laimėjus maršrutų paketą gali būti uždaryti nepelningi, tačiau gyventojams reikalingi maršrutai“, – sako „Linavos“ atstovas.

Pasak „Lietuvos žinių“, Susisiekimo ministerija nusprendė, kad Kelių transporto kodekso pakeitimai bus įgyvendinami tik atlikus detalų tyrimą, kaip nežlugdant veikiančio verslo liberalizuoti šalies keleivinio transporto rinką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius