„Tai viena pirmaujančių orlaivių techninės priežiūros organizacijų Europoje, o jos plėtra sukurs 50 naujų aukštos kvalifikacijos darbo vietų inžinerijos srityje“, – pranešime sakė „Ryanair“ operacijų vadovas Mickas Hickeys (Mikas Haikis), kuris šią savaitę Kaune su susisiekimo ministru Roku Masiuliu aptarė įmonės plėtros planus.
Įmonė ketina išplėsti darbuotojų skaičių nuo 200 iki 250.
Pasak R.Masiulio, ilgalaikiuose „Ryanair“ planuose yra darbuotojų skaičių padidinti maždaug iki 500. Tačiau tam Lietuva turi įrodyti, kad jos infrastruktūra yra tinkama, šalis turi paruošti pakankamai inžinierių.
„Mes su susidomėjimu išklausėme jų plėtros planus ir stengsimės padaryti viską, kad būtų pasirinktas Kaunas, o ne kita vieta. Tam bus stiprinama Civilinės aviacijos administracija, kad atitiktų jų lūkesčius. Ji turi greičiau sertifikuoti inžinierius ir mechanikus, dirbančius su lėktuvais. Ir su švietimo ministre jau sutarėm, kad dėsim visas pastangas, jog Švietimo ministerija sudarytų visas galimybes aviacijos mechanikams studijuoti ir įgyti specialybę, nes tokių specialistų gali reikėti nuo 300 iki 500 vien „Ryanair“, – BNS sakė R.Masiulis.
Jis mano, kad stebėdamos sėkmingą „Ryanair“ plėtrą, Lietuvoje nuspręs įsikurti ir kitos aviacijos techninės priežiūros bendrovės.
„Mes tikim, kad jeigu sugebėsime įgyvendinti „Ryanair“ lūkesčius, tai ateis į Lietuvą ir kiti“, – sakė ministras.
Ryanair“ yra užsisakiusi 380 naujų „Boeing“ orlaivių, kurie iki 2024 metų „Ryanair“ flotilę padidins iki 600 lėktuvų. Pasak įmonės, todėl bus reikalinga papildoma orlaivių techninės priežiūros infrastruktūra visoje Europoje.
„Ryanair“ techninėse bazėse Europoje planuoja sukurti iš viso 1 tūkst. naujų darbo vietų.