Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Uostas statybininkų dairosi ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje

Pajutusi, kad pastaruoju metu skelbiami statybų rangos konkursai sulaukia mažiau dalyvių, o kainų lygis kyla, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija darbų vykdytojų akyliau ėmė dairytis užsienyje, o pasak uosto vadovo, tokia situacija susiklostė, kadangi rinkoje veikiančios vietos įmonės turi ribotus pajėgumus ir negali apžioti visų šiemet uoste suplanuotų darbų. rašo „Verslo žinios“.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Uosto nuotr.

„Mūsų investicinė programa šiais metais yra gerokai ambicingesnė nei pernai, kai ji siekė apie 16 mln. eurų. Šiemet numatyta investuoti 36,6 mln. eurų. Klaipėdos uoste pradedama nemažai delių projektų. Baiminamės, kad uoste tradiciškai veikiančios kompanijos nepajėgs aprėpti visų darbų. Man teko bendrauti su kompanijų atstovais ir jie iš dalies neslepia, kad kąsnio dydis yra toks didelis, jog esamų pajėgumų gali neužtekti“, – dienraščiui teigė Arvydas Vaitkus, pasak kurio, siekiant sulaukti daugiau dalyvių, kreiptasi į didžiausias šalies statybines kompanijas ir užsienio bendroves.

Tuo tarpu bendrovės „Hidrostatyba“ valdybos pirmininkas Jonas Dumašius su tuo nesutinka ir sako, kad 36 mln. eurų – nėra ta suma, kad abejotų savo pajėgumais, jei būtų kalbama apie 300 mln. eurų, tada gal būtų kita situacija. Kęstutis Zubrickas, vadovaujantis įmonei „Borta“, tikina, kad vietos bendrovės tikrai pajėgios, tik konkursų sąlygos dažnai yra tokios, kad jų lietuviai neatitinka dėl per mažos apyvartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius