Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Wizz Air“ Lietuvoje pervežė beveik milijoną keleivių

2015 metais didžiausia mažų sąnaudų oro linijų bendrovė Vidurio ir Rytų Europoje „Wizz Air“ Lietuvoje pervežė 23,5 proc. daugiau keleivių, negu 2014 m. Be to, įmonės akcijos sėkmingai kotiruojamos Londono vertybinių popierių biržoje, atnaujintas prekės ženklas ir orlaivių išorė, užsakytas rekordinis orlaivių skaičius bei pradėti skrydžiai su naujais „Airbus“ A321 tipo orlaiviais, rašoma įmonės pranešime spaudai.
„Wizz Air“ lėktuvas
„Wizz Air“ lėktuvas / „Wizz Air“ nuotr.

Avialinijų bendrovė 2015 metais pervežė 19 milijonų keleivių, t. y. 3,2 mln. daugiau nei kalendoriniais 2014 metais, orlaivių parką papildė 11 naujų „Airbus“ lėktuvų bei sukūrė 400 naujų darbo vietų.

Avialinijų bendrovė 2015 metais pervežė 19 milijonų keleivių.

Iš Lietuvos bendrovė siūlo 25 skrydžių kryptis į 14 šalių iš Vilniaus, Palangos ir Kauno oro uostų. Skrydžiai iš Palangos ir Kauno oro uostų bus pradėti vykdyti jau nuo kovo mėnesio.

Praėjusių metų pabaigoje „Wizz Air“ iš viso siūlė 400 maršrutų, jungiančių 118 krypčių 38-iose šalyse. Bendrovės orlaivių parką sudarė 63 „Airbus“ A320 bei 2 A321 tipo lėktuvai, skrendantys iš 22 kompanijos bazių, išsidėsčiusių visoje Vidurio ir Rytų Europoje. 

„Sunkaus mūsų darbuotojų darbo ir neįtikėtino keleivių lojalumo dėka, 2015-ieji buvo vieni geriausių metų. Mūsų nuolatinis augimas rodo, kad „Wizz Air“ verslo planas, t. y. žemų kainų ir aukšto lygio paslaugų su šypsena teikimas, yra priimtinas. Tai mūsų išskirtinumas, lyginant su kitomis mažų sąnaudų skrydžių bendrovėmis regione, – sako „Wizz Air“ vadovas Józsefas Váradas. – Europos keliautojai nebepasitenkina vien tik žemomis skrydžio kainomis – jie nori galimybių, pasirinkimų bei pagarbaus elgesio.“

Praėjusiais metais kompanija keleiviams pristatė naujas paslaugas: sėdimų vietų politiką, kai sėdėjimo vietos lėktuve rezervacijos proceso metu priskiriamos automatiškai; pirmenybinio įlaipinimo paslaugą papildė galimybe į orlaivio saloną įsinešti papildomą nedidelį asmeninį bagažą/daiktą kartu su rankiniu bagažu.

Pagal naują „Plus Fare“ kainų kategoriją keleiviai gali registruoti 32 kg bagažą, didelį salono krepšį, pasinaudoti pirmenybinio įlaipino paslauga bei registracija oro uoste.

Atsižvelgdama į besikeičiančius keleivių lūkesčius, bendrovė taip pat atnaujino prekės ženklą, lėktuvų išorę ir savo interneto svetainę, kurioje informacija keleiviams nuo šiol pateikiama 23 kalbomis, bei pritaikė ją mobiliems įrenginiams. Vartotojams prieinama ir mobili aplikacija „iOS“ bei „Android“ operacinėms sistemoms.

Tarptautiniame Budapešto oro uoste rugpjūčio mėnesį bendrovė atidarė naują orlaivių priežiūros ir aptarnavimo angarą, kuris kartu su „Wizz Air“ kabinos ir įgulos mokymų centru sustiprino lyderiaujantį bendrovės vaidmenį Vengrijos aviacijos rinkoje. Siekdama užsitikrinti augimą ateityje, bendrovė praėjusiais metais parengė kadetų pilotų programą, skirtą aviacijos specialistams iš Vengrijos ir aplinkinių šalių paruošti bei įdarbinti.

Aviacijos žurnalas „Air Transport World“ už pasiekimus 2015 metais bendrovę paskelbė „Metų vertingiausia aviakompanija“ (angl. „Value Airline of the Year“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius