Vien paskutinį ketvirtį rinka išaugo beveik 5 proc. iki 20,5 mln. eurų, rodo tyrimų įmonės „TNS Emor“ atliktas išlaidų reklamai tyrimas.
Pirmąjį 2011 metų ketvirtį, palyginti su tuo pat laikotarpiu 2010 metais, rinka padidėjo 17 proc., o antrąjį ir trečiąjį ketvirtį metinis prieaugis sudarė atitinkamai 9 ir 8 procentus.
Interneto reklamos ir lauko reklamos segmentai pernai, palyginti su 2010 metais, padidėjo labiausiai – atitinkamai 16 ir 15 procentų.
Televizijos reklamos segmentas palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 8,5 proc. iki 22,86 mln. eurų ir jam teko 31,7 proc. reklamos žiniasklaidoje rinkos. Laikraščiuose reklamos apyvarta paūgėjo 4,3 proc. iki 19,76 mln. eurų ir sudarė 27,3 proc. visos rinkos.
Interneto reklamos segmentas padidėjo 16 proc. iki 11,22 mln. eurų (15,5 proc. visos rinkos), radijo reklamos segmentas – 10,7 proc. iki 7,16 mln. eurų (9,9 proc. visos rinkos).
Lauko reklamos apyvarta padidėjo 15,2 proc. iki 6,62 mln. eurų (9,2 proc. visos rinkos), o žurnaluose reklamos apyvarta išaugo 11,1 proc. iki 4,62 mln. eurų (6,4 proc. visos rinkos).