JAV dolerių, arba 1,08 JAV dolerio akcijai, pernai liepos-rugsėjo mėnesiais iki 2,8 mlrd. JAV dolerių, arba 1 JAV dolerio akcijai.
Įmonės pardavimai smuko 3,7 proc. iki 20,7 mlrd. JAV dolerių.
Kūno priežiūros priemonių pardavimai smuko 7 proc., sveikatos priežiūros – 4 proc., kūdikių prekių – 2 procentais.
„Procter & Gamble“ prognozuoja, jog pardavimai šiemet ir kitąmet augs 2-4 procentais.
„Procter & Gamble“ pradėjo savo veiklą 1837 metais kaip nedidelis šeimos valdomas muilo ir žvakių gamybos verslas. Šiuo metu įmonė siūlo rinkoje beveik 300 prekių ženklų, įskaitant „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Always“, „Pantene“, „Mach3“, „Pringles“, „Lenor“, „Oral-B“, „Duracell“, „Olay“, „Head & Shoulders“, „Wella“, „Gillette“, „Braun“, kuriais pažymėtomis prekėmis prekiauja daugiau kaip 160 pasaulio šalių.