Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Procter & Gamble“ ketvirčio pelnas sumažėjo 6 proc.

Smukus pardavimams, didžiausia pasaulyje vartojimo prekių gamintoja „Procter & Gamble“ pirmąjį savo finansinių metų ketvirtį sumažino grynąjį pelną 6,7 proc. – nuo 3 mlrd.
Jungtinių Amerikos Valstijų doleriai
Jungtinių Amerikos Valstijų doleriai
Temos: 1 Pelnas

JAV dolerių, arba 1,08 JAV dolerio akcijai, pernai liepos-rugsėjo mėnesiais iki 2,8 mlrd. JAV dolerių, arba 1 JAV dolerio akcijai.

Įmonės pardavimai smuko 3,7 proc. iki 20,7 mlrd. JAV dolerių.

Kūno priežiūros priemonių pardavimai smuko 7 proc., sveikatos priežiūros – 4 proc., kūdikių prekių – 2 procentais.

„Procter & Gamble“ prognozuoja, jog pardavimai šiemet ir kitąmet augs 2-4 procentais.

„Procter & Gamble“ pradėjo savo veiklą 1837 metais kaip nedidelis šeimos valdomas muilo ir žvakių gamybos verslas. Šiuo metu įmonė siūlo rinkoje beveik 300 prekių ženklų, įskaitant „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Always“, „Pantene“, „Mach3“, „Pringles“, „Lenor“, „Oral-B“, „Duracell“, „Olay“, „Head & Shoulders“, „Wella“, „Gillette“, „Braun“, kuriais pažymėtomis prekėmis prekiauja daugiau kaip 160 pasaulio šalių. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius