Šiuo metu „Facebook“ išbando naują mokėjimo sistemą, pagal kurią gauna pajamų kiekvieną kartą, kai siūlomais žaidimais besimėgaujantys vartotojai nusiperka virtualų traktorių, ginklą ar kepurę.
Pramogaujantys vartotojai socialiniam tinklui atneša milijonus dolerių, kuriuos sumoka žaidimų kūrėjai „Zynga“ (kompanija sukūrusi populiarius žaidimus „Farmville“ ir „Mafia Wars“) ir „Playfish“ (sukūrusi „Pet Society“), praneša naujienų agentūra „Bloomberg“.
Skaičiuojama, kad tokių socialinių žaidimų rinka 2012 metais išaugs trigubai – iki 2 mlrd. dolerių.
„Virtualios gėrybės ir maži sandėriai, ypatingai žaidimų viduje, gali būti labai didelis ir klestintis verslas“, – įsitikinęs Ethanas Beardas, socialinio tinklo „Facebook“ atstovas. Vis dėlto, jo teigimu, prieš dvejus metus apie tokią galimybę net nebuvo svarstoma.
Kompanijos „Zynga“ ir „Playfish“, nemokamus žaidimus internete pradėjusios siūlyti dar 2007 metais, socialinį tinklą „Facebook“ pavertė didžiausiu pasaulyje žaidimų portalu.