Dabar populiaru
Publikuota: 2020 kovo 16d. 10:36

Kodėl smulkiajam ir vidutiniam verslui reikalingi socialiniai tinklai?

Facebook
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Facebook

Ar kuriant savo įmonę būtina susikurti „Facebook“ paskyrą? Šis klausimas tikrai kyla dažnam pradedančiam verslininkui, ypač jei jis atstovauja vyresnę kartą ir nėra virtualaus bendravimo gerbėjas. Ką apie tai mano specialistai? Ar teisinga sklandanti frazė: „Jeigu tavęs nėra feisbuke, tavęs nėra iš viso“? Į šį klausimą atsako socialinės žiniasklaidos specialistė, agentūros „SuperYou“ projektų vadovė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė Gintarė Surgutanovienė.

Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė

Įmonei buvimas socialiniuose tinkluose jau tapo tokia higiena, kad geriau būtų klausti kitko: kaip reaguos potencialūs klientai, šio verslo neradę soc. tinklų paieškos langelyje?

Su klientais bendrauti reikia ten, kur jie yra. Tad jei klientas sliuogia savo Facebook siena, ten jam pasirodyti turėtumėt ir jūs.


Nuosekli komunikacija – geriausia vizitinė kortelė, o soc. tinklai jau tampa (ypatingai Z kartai) pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. Čia galima numaldyti ir beužsikuriančias krizes.


Na, jei tai įtikina, turbūt lieka vienas klausimas: kaip komunikuoti? Kokius tikslus kelti komunikacijai? Kokiuose kanaluose susikurti virtualius namus?


Rašykite man el. paštu kiekvienasgali@15min.lt – šio projekto metu stengsiuosi atsakyti į visus klausimus apie komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Inicijuotas turinys
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu
15min tema

Ypatingos

09:00
07:59

Esports namai

URBAN˙/

Metas ruošti automobilį

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką