Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojos klausimas. Kaip pagerinti komunikaciją įmonės „Facebook“ paskyroje?

Sveiki. „Facebook“ administruoju įmonės personalo atrankos paskyrą. Organinis pasiekiamumas su turima auditorija yra labai mažas, galbūt turite patarimų, kaip pagerinti komunikaciją?
Facebook
Facebook / 123RF.com nuotr.

Į skaitytojos klausimą atsako komunikacijos soc. tinkluose ekspertė Gintarė Surgutanovienė.

Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė

Jau kuris laikas prekės ženklų „Facebook“ paskyrų organinis pasiekiamumas mažėja, ši tendencija galioja tiek Lietuvoje, tiek globaliai. Taip yra dėl dviejų priežasčių. Turinio (tiek iš prekės ženklų, tiek iš asmenų) Facebook vis daugėja, o Lietuvoje „Facebook“ auditorija per paskutinius metus neaugo (We Are Social: Lithuania 2020). Tai reiškia, kad konkurencija dėl auditorijos didėja, jūsų puslapio įrašai konkuruoja ne tik su jūsų konkurentų turiniu, bet ir su, pavyzdžiui, A. Tapino ar 15min.lt įrašais.

„Facebook“ algoritmas nuolat kinta. Kad socialinis tinklas netaptų vien reklamų platforma ir jame auditorija matytų vertę, „Facebook“ pirmenybę teikia asmenų kurtiems įrašams. Tai reiškia, kad jus dominanti auditorija pirmiausia sraute matys savo šeimos, artimųjų, draugų įrašus, o tik tada prioritetas atiteks prekės ženklams.

Kaip tuomet išlaikyti paskyros pasiekiamumą? Pateiksiu keletą patarimų.

  1. Pirmiausia reikėtų pagalvoti apie galimybes investuoti į turinio reklamą. Galime prognozuoti, kad organinis pasiekiamumas Facebook nedidės, tik mažės. Tad jei skiriate lėšų turinio kūrimui, reikėtų apsvarstyti ir reklamos biudžetą. Galbūt startuoti reikėtų nuo nedidelių sumų. Pavyzdžiui, investavę į vieną įrašą 5 EUR, per dieną jūs galėsite pasiekti apie 5000 žmonių (rezultatai gali kisti ir į mažesnę, ir į didesnę pusę). Be to, jūs galėsite pasirinkti jus dominančią auditoriją pagal gyvenamąją vietą ar interesus.
  2. Savo įrašuose skatinkite prasmingą diskusiją, kelkite realius klausimus. Pavyzdžiui, prie savo darbo skelbimų galite auditorijos paklausti, ar galėtų rekomenduoti kandidatą į poziciją.
  3. Patys dalyvaukite diskusijoje. Jei prie įrašo keliate klausimą, po įrašu galite pateikti ir išsamų paaiškinimą, komentarą. Ilgi komentarai parodo, kad turinys vertingas.
  4. Tobulinkite vizualus, nes auditorijos dėmesys pirmiausia krypsta į vizualą. Jame neturi būti daug teksto.
  5. Išbandykite skirtingus formatus: galeriją, video. Pavyzdžiui, šį įrašą galima išskaidyti į 5 vizualų galeriją ir kiekvieną patarimą pateikti vis kitame paveikslėlyje.
  6. Testuokite, kada jūsų sekėjų auditorija aktyviausia internete ir planuokite įrašus pagal jų aktyvumą. Šiuos duomenis surasite prie savo puslapio įžvalgų, kur yra paaiškinta detaliau.
  7. Skatinkite savo darbuotojus dalintis jūsų puslapio turiniu, tapti ambasadoriais.
  8. Išlaikykite komunikacijos dažnį, didinkite turinio temų įvairovę, pavyzdžiui, galėtumėte kalbėti apie kandidatų patirtį pokalbio metu bei jau įsidarbinus surinkti atsiliepimus, kaip jiems sekasi naujoje pozicijoje.
  9. Be Facebook platformos siūlyčiau išsitestuoti ir LinkedIn platformą, kuri ypač tiktų pagal jūsų verslą, nes būtent ten žmonės žvalgosi darbo skelbimų.

Nežinote, kaip įmonei komunikuoti soc. tinkluose? Klauskite Gintarės Surgutanovienės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius