Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 rugsėjo 8d. 17:12

Žygis bendradarbiavimo link: bankas ir startuolis sėkmingai įgyvendino finansinio švietimo projektą

Jaunimas
123rf.com nuotr. / Jaunimas
„Žinių žygis“ – taip pavadintas praėjusiais metais pradėtas pilotinis projektas, kurį vykdė „Swedbank“ Lietuvoje, finansinių technologijų ir tvarių inovacijų centras „Rockit“ bei startuolis „Aimera“.

Projekto metu edukacijai panaudotas inovatyvus rinkodaros įrankis, mokymąsi apie kasdienius finansus pavertęs įtraukiančiu iššūkiu.

„Žinių žygio“ tikslas – padėti paaugliams ir jaunimui išplėsti savo kasdienių finansų žinias.

Tai padaryti jie galėjo spręsdami klausimus edukaciniame žaidime, patalpintame interneto banke.

Šis unikalus sprendimas gimė ieškant naujų būdų sudominti finansų tema bei padėjo partneriams užmegzti ilgalaikius ryšius.

Žengė dar nepramintu taku

Viena sąlygų sėkmingam verslui – nauji technologiniai bei turinio sprendimai. Įmonės ieško būdų pasiekti esamus ir potencialius klientus, kalbėti apie tai, kas jiems svarbu.

Šios priežastys ir paskatino „Swedbank“ prisijungti prie pilotinio projekto „Žinių žygis“.

„Natūralu, kad kaip banko, mūsų stiprioji pusė – žinios ir patirtis finansų srityje.

Norime dalintis žiniomis, kurios padėtų mūsų klientams priimti tinkamiausius finansinius sprendimus.

Šis projektas parodė, kad neišmėgintų priemonių bendrauti dar galime atrasti“, – sako „Swedbank“ privačių klientų tarnybos vadovas Pavel Ladziato.

​​Technologinį sprendimą „Žinių žygiui“ pasiūlė startuolis „Aimera“. Jo kuriama platforma „Challenger” – inovatyvus sužaidybintas įrankis, kuris gali padėti įtraukti vartotojus ir net įveikti naujovių baimę.

Mainais į taškus bei prizus čia jie gali pateikti informaciją apie save ir savo vartojimo įpročius, spręsti klausimus, saugiai išbandyti produktus ir dalintis grįžtamuoju ryšiu.

Ši platforma tapo edukacinio žaidimo pagrindu, o dalyviams skirti iššūkiai apėmė kasdienių finansų bei kitas aktualias temas: saugumą, taupymą ir investavimą, skolinimąsi, draudimą ir tvarumą.

Suvienijo startuolių namai

Ypatingą vaidmenį „Žinių žygio“ projekte atliko centras „Rockit“, buriantis Lietuvos startuolių bendruomenę.

Pagrindinė jo veiklos kryptis – tvarios inovacijos. Gerai žinodamas, kokius inovatyviausius sprendimus gali pasiūlyti centro vienijami startuoliai, „Rockit“ padėjo projekto partneriams atrasti vieniems kitus.

„Šiame pilotiniame projekte turėjome puikią galimybę atskleisti, ką mokame geriausiai: paskatinti partnerystes ir bendradarbiavimą.

Lietuvos startuolių ekosistema yra ypač aktyvi ir nuolat gali pasiūlyti inovatyvių ir patrauklių sprendimų. Jau sėkmės sulaukusi „Challenger“ platforma – vienas iš jų.

Puiku, kad ji atrado savo vietą finansų edukacijoje ir padėjo partneriui „Swedbank“ įgyvendinti išsikeltus tikslus“, – teigia „Rockit“ vadovė Šarūnė Smalakytė.

„Žinių žygis“ – pirmasis projektas, kuriame „Rockit“ paskatino banko bei startuolio integraciją, todėl patirties, kaip efektyviai dirbti kartu, įgijo ir visi projekto partneriai.

Išpopuliarėjęs būdas mokyti ir mokytis

Pilotiniame projekte pritaikytas ne tik naujas technologinis sprendimas, bet ir populiarus sužaidybinimo principas. Jis leidžia informaciją pateikti interaktyviai, mokymąsi priartinti prie pramogos.

Sužaidybinant užduotys pateikiamos ir dalyvių įsitraukimas skatinamas naudojant lygius, taškus ir kitus žaidimams įprastus elementus.

Ši strategija – populiari ir plačiai naudojama, pavyzdžiui, kalbų mokymosi programėlėse.

Vieno iš projekto partnerių, platformos „Challenger“ ir startuolio „Aimera” įkūrėjas Ilja Polivanovas sako, kad kokybiškai sužaidybinti nėra paprasta užduotis.

„Sužaidybinimas – ne tas pats, kas sukurti paprastą mobilųjį žaidimą. Pateikiama informacija turi sudominti, skatinti sužinoti daugiau, vartotojas už pastangas apdovanojamas ir visa tai veda numatyto tikslo link.

Pasitelkiant sužaidybinimą, rezultatas gali būti ne tik žinios, bet, kaip ir šiuo atveju, kliento ir organizacijos dialogas, santykio vystymas“, – sako I. Polivanovas.

Banko dėmesys ne tik suaugusiems

Jauniausių klientų supažindinimas su kasdieniais finansais – vienas iš „Swedbank“ tikslų. Bankas nuosekliai žengia šia kryptimi, siūlydamas užsiėmimus „Finansų laboratorijoje“, edukacinių leidinių, video pamokų.

Pilotinis projektas „Žinių žygis“, papildęs patrauklių ir interaktyvių banko naudojamų priemonių sąrašą, jaunimo buvo sutiktas itin palankiai. Tai patvirtina atsiliepimai bei rezultatai.

„Duomenys parodė, kad prisijungę dalyviai buvo aktyvūs, atlikdami iššūkius praleido nemažai laiko. Net pusė dalyvavusių atliko visas pateiktas užduotis.

Mūsų tikslas – būti įdomiems ir aktualiems, todėl labai džiaugiamės galėję pasiekti tokį būrį jaunų žmonių bei pasiūlyti jiems ir žinias, ir pramogą“, – sakė P. Ladziato.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Partnerio turinys
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Mano kiemas

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Video

03:45
36:33
02:43

Esports namai

Grožio programa 360°

URBAN˙/

Kiekvienas gali

Kiekvienas gali
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką