„Verslo žinių“ duomenimis, turintis tikslą aprėpti 40 proc. latvių mažmeninės pieno produktų rinkos, koncernas jau parengė prekių ženklą „Rasa“, tinkantį abiem rinkoms, pagaminta lietuviškų etikečių.
„A.Beschmelnickio niekas nesulaikys. Jis turi patirties, pinigų. Įsigytose įmonėse atnaujino technologiją ir gamina kokybiškus produktus. Mūsų prekybos tinklai jo atėjimu tik džiaugsis, nes turės dar vieną įrankį vietiniams gamintojams paspausti“, – sakė „Marijampolės pieno konservų“ valdybos pirmininkas Raimondas Karpavičius.
Pasak jo, Rusijos verslininkas gali sau leisti dirbti nuostolingai.
„Mūsų perdirbėjams teks jungtis, kad atlaikytų konkurenciją. Kitaip visiems vietos neužteks“, – sakė R.Karpavičius.
„Mūsų namų rinka – Baltijos šalys ir Karaliaučiaus sritis. Kiekvienas naujas konkurentas lems pokyčius, tačiau mes turime savo kryptį ir jos nekeisime“, – sakė Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.
A.Beschmelnickio turtą „Forbes“ vertina 700 mln. JAVdolerių. Verslininkas kapitalą susikrovė plėtodamas vieną didžiausių Rusijos pieno perdirbėjų kompaniją „Junimilk“, kurios dalis 2010 metais buvo parduoda tarptautiniam koncernui „Danone“.