„Remdamiesi praėjusio sezono bendradarbiavimu pastebime Nacionalinės krepšinio lygos potencialą ir populiarėjimą. Matome, kad auga žiūrovų skaičius salėse ir interneto erdvėje. Itin džiugina finalo ketverto turnyro Palangoje sėkmė ir populiarumas. Esame socialiai atsakinga įmonė ir manome, kad krepšinio ir aktyvaus gyvenimo būdo skatinimas yra svarbi tiek NKL, tiek „Mantingos“ veiklos kryptis.
Teisingas lygos vadovų požiūris bei pastangos skatina mus prisidėti prie NKL ir krepšinio Lietuvoje populiarinimo, tad ir toliau tikimės sėkmingo bendradarbiavimo. Su NKL pagalba sieksime savo užsibrėžtų marketingo tikslų, o finansinė parama lygai ir jos klubams palengvins naštą,” – pasirašęs sutartį kalbėjo vienos didžiausių Baltijos šalyse šaldytų duonos gaminių ir atvėsintų užkandžių gamintojos „Mantinga“ vadovas K. Svitojus.
„Džiaugiamės, kad „Mantingos“ ir NKL santykiuose yra tęstinumas, kad mumis jau patikėjo, kad esame naudingi tokiam dideliam prekiniam ženklui, tokiai solidžiai įmonei. Sutampa mūsų vertybės, kartu tęsiame pradėtus darbus. Šiuo pavyzdžiu rodome, kad mūsų lyga yra patikima, kad tinkamai vystomės. Tai mus įkvepia naujiems darbams. Jie, neabejoju, bus naudingi įvairiems Lietuvos regionams, NKL klubams, jų fanams ir bendruomenei,“ – parašu sutvirtinęs bendradarbiavimą su „Mantinga“ sakė NKL prezidentas R. Štaras.
Priminsime, kad pagrindiniu NKL rėmėju UAB „Mantinga“ buvo ir 2013-2014 metų sezone.