„Aston“ šiuose rinkimuose aplenkė kitas, kaip jie vadina, dizaino įkvėptas įmones, tokias kaip „Apple“ ar „Bang & Olufsen“. Taip pat ir visus kitus automobilių gamintojus.
„Seksualus, švelnus ir rafinuotas. Britanijoje pagamintas, kokybiškai pagamintas ir rankomis pabaigtas – nesvarbu kam, jaunam ar senam, vyrui ar moteriai „Aston Martin“ produktas atrodo „kietai“, sako tyrimą atlikusios prekės ženklų analizės centro vykdantysis direktorius Stephenas Cheliotis.
Nuo 2001 metų Stepheno vadovaujama kompanija sudarinėja „CoolBrands“ sąrašus. Jie apklausia visuomenėje gerai žinomus žmones, žymius menininkus, inžinierius.
Komisija pabrėžė, kad „Aston Martin“ per dešimtį metų išaugo nuo nišinio sportinių automobilių gamintojo iki prabangių automobilių gamintojo, kuris yra ypač aukštai vertinamas visuomenėje.