Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aston Martin“ – „kiečiausias“ prekės ženklas Didžiojoje Britanijoje

Geidone įsikūrusi „Aston Martin“ kompanija penkta kartą per šešis metus paskelbta „kiečiausią“ prekės ženklą turinčia kompanija.
„Aston Martin Virage Volante“
„Aston Martin Virage Volante“ / Gamintojo nuotr.

„Aston“ šiuose rinkimuose aplenkė kitas, kaip jie vadina, dizaino įkvėptas įmones, tokias kaip „Apple“ ar „Bang & Olufsen“. Taip pat ir visus kitus automobilių gamintojus.

„Seksualus, švelnus ir rafinuotas. Britanijoje pagamintas, kokybiškai pagamintas ir rankomis pabaigtas – nesvarbu kam, jaunam ar senam, vyrui ar moteriai „Aston Martin“ produktas atrodo „kietai“, sako tyrimą atlikusios prekės ženklų analizės centro vykdantysis direktorius Stephenas Cheliotis.

Nuo 2001 metų Stepheno vadovaujama kompanija sudarinėja „CoolBrands“ sąrašus. Jie apklausia visuomenėje gerai žinomus žmones, žymius menininkus, inžinierius.

Komisija pabrėžė, kad „Aston Martin“ per dešimtį metų išaugo nuo nišinio sportinių automobilių gamintojo iki prabangių automobilių gamintojo, kuris yra ypač aukštai vertinamas visuomenėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius